Debata nad "Raportem o stanie miasta" - komunikat Przewodniczącego RM
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęNa sesji Rady Miasta w Ustka, która odbędzie się 26 czerwca 2024 r. Burmistrz Miasta Ustka Jacek Maniszewski przedstawi Raport o stanie Gminy Miasto Ustka za 2023 rok.
Raport obejmuje podsumowanie działalności w roku 2023, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Nad Raportem przeprowadzona będzie debata, w której, oprócz radnych, głos mogą zabrać mieszkańcy. Każdy mieszkaniec Ustki ma prawo wziąć udział w debacie nad Raportem podczas sesji Rady Miasta.
Mieszkańcy, którzy chcą wziąć udział w debacie nad raportem, składają pisemne zgłoszenie u Przewodniczącego Rady Miasta Ustka, najpóźniej do dnia poprzedzającego sesję. Zgłoszenie musi być poparte podpisami co najmniej 20 osób. W wersji papierowej dokument jest dostępny w Biurze Rady i Biurze Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, czyli do dnia 25 czerwca 2024 r. (do godz. 15.30, liczy się data wpływu).
Wzór zgłoszenia do udziału w debacie
Zgłoszenia należy złożyć w Urzędzie Miasta w Ustce, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, od poniedziałku do piątku, w godzinach:
• poniedziałek, w godz. 8:00 - 16:00,
• wtorek – piątek, w godz. 7.30 - 15.30,
w pokoju numer 205 – Biuro Rady.
W wersji papierowej Raport dostępny jest w Biurze Rady i Biurze Obsługi Interesantów
w Urzędzie Miasta.
Podstawa prawna: art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.).
Przewodniczący Rady Miasta Ustka
Krzysztof Korniluk
Data dodania