Monitoring Strategii
Raport z monitoringu Strategii MOF za 2023 rok
więcej >o Monitoring Strategii
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
ZamknijRaport z monitoringu Strategii MOF za 2023 rok
więcej >o Monitoring Strategii
Strategia Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk- Ustka na lata 2022-2030 - część strategiczna Strategia Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka na lata 2022-2030 - część diagnostyczna Prognoza Oddziaływania na Środowisko dla Strategii Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka na lata 2022 - 2030 Strategia Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka na lata 2022 - 2030 - podsumowanie OOŚ
więcej >o Strategia Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka na lata 2022-2030
W dniu 1 lutego br. Zarząd Województwa Pomorskiego pozytywnie zaopiniowała Strategię Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka w zakresie możliwości finansowania w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
więcej >o Przyjęcie Strategi Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk - Ustka
Miejski Obszar Funkcjonalny Słupsk-Ustka (MOF S-U) tworzy 8 samorządów, wśród których znajdują się Miasto Słupsk oraz Gmina Miasto Ustka, 5 gmin wiejskich, zlokalizowanych na terenie powiatu słupskiego – gm. Słupsk, Ustka, Damnica, Kobylnica i Dębnica Kaszubska oraz powiat słupski w obszarze ww. gmin. MOF S-U stanowi istotny element Subregionu Słupskiego, będącego jednym z czterech subregionów województwa pomorskiego.
więcej >o Miejski Obszar Funkcjonalny Słupsk - Ustka