W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Nabór na kierownika półkolonii letnich w Gminie Miasto Ustka na 2023 rok

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Nabór na kierownika półkolonii letnich w Gminie Miasto Ustka na 2023 rok

BURMISTRZ MIASTA USTKA
 poszukuje osoby chętne do pracy na stanowisku kierownika półkolonii letnich
w  Gminie Miasto Ustka na 2023 rok
 w ramach umowy zlecenia

 

 I. Wymagania od kandydata:

Zgodnie z art. 92p ust. 1, 3–5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. Dz.U. 2022 poz. 2230), kierownikiem wypoczynku może być osoba, która:

1) nie była karana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 1138), przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;

2) ukończyła 18 lat;

3) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;

4) ukończyła kurs na kierownika wypoczynku;

5) posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań dydaktyczno-wychowawczych lub opiekuńczo-wychowawczych, uzyskane w okresie ostatnich 15 lat.

- Warunek, o którym mowa w pkt 4, nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach lub placówkach oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej.

- Warunek, o którym mowa w pkt 5, nie dotyczy nauczycieli oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej.

 Dokumentami potwierdzającymi ww. kwalifikacje są odpowiednio:

 − zaświadczenie o zatrudnieniu w placówce oświatowej (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem zgłoszenia wypoczynku),

 − legitymacja instruktorska lub zaświadczenie potwierdzające posiadanie stopnia instruktorskiego i aktualnie pełnienie funkcji w organizacji (jeżeli dotyczy),

 − zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży obejmującego program określony w załączniku do rozporządzenia,

 − dokument potwierdzający pełnienie funkcji kierowniczej w placówce oświatowej (jeżeli dotyczy),

 Ponadto w każdym przypadku kierownik zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający trzyletni okres pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno - wychowawczej.

 Konieczne jest również zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego o niekaralności oraz aktualna książeczka zdrowia.

 

 II. Czas realizacji zadania:  od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2023 r.  zgodnie z Uchwałą  Nr LXIX/620/2022 z dnia 19 grudnia 2022 r w sprawie: Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Miasto Ustka na 2023 rok z późniejszymi zmianami.

 

 III.  W ramach realizacji obowiązków,  zobowiązany jest  w szczególności do:

 a) zgłoszenia półkolonii letnich do Kuratorium Oświaty w terminie określony w rozporządzeniu  Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452), oraz dostarczenia do realizatorów potwierdzenia dokonania zgłoszenia,

 b) przeprowadzenia rekrutacji do miejskich placówek oświatowych w zakresie naboru na półkolonie, pod kątem zgodności kwalifikowania uczestników z kryteriami rekrutacji, w tym ograniczenia uczestników wyłącznie do dzieci z terenu Miasta Ustka,

 c) kierowania wypoczynkiem, polegającego zwłaszcza na: opracowaniu planu pracy oraz rozkładu dnia podczas wypoczynku i kontrola ich realizacji, ustalenie harmonogramu wyjść i wycieczek, rezerwowanie biletów wstępu, transportu, zgłaszanie stołówkom szkolnym z odpowiednim wyprzedzeniem konieczności przygotowania suchego prowiantu na wycieczki, ustalanie godzin posiłków, oraz zasad zgłaszania ich zmian, itp., 

 d) bieżącej współpracy z wychowawcami półkolonii w każdej szkole podstawowej,  w zakresie uzgadniania harmonogramu oraz planu wyjść i wycieczek, dokonywania zmian we wstępnym planie półkolonii na wniosek wychowawców, w ramach zabezpieczonych środków finansowych w budżecie każdego realizatora,

 e) ustalenia i przydzielenia szczegółowego zakresu czynności wychowawcom i innym osobom prowadzącym zajęcia podczas wypoczynku, a także do kontroli wykonywania powyższych obowiązków,

 f) zapewnienia uczestnikom wypoczynku właściwej opieki od momentu przyjęcia ich
od rodziców do czasu ponownego przekazania rodzicom,

 g) przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny w trakcie wypoczynku, do nadzoru nad przestrzeganiem powyższych zasad przez uczestników  wypoczynku,

 h) przekazania realizatorom wypoczynku, niezwłocznie po zakończeniu turnusu, dziennika zajęć i kart kwalifikacyjnych,

 i) udostępnienia na wniosek rodziców kopii karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku.

 j) przetwarzania danych osobowych uczestników i opiekunów w ramach wykonywanych zadań kierownika półkolonii zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz procedurami przyjętymi przez realizatorów półkolonii.

 

IV. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na kierownika półkolonii letnich w Gminie Miasto Ustka na 2023 rok” do Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka. tel. 59 8154 370  do dnia 31.03.2023 r.

 

 V. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej - RODO), informuję, iż:

1. Administrator danych osobowych

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Ustka z siedzibą - Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator).

 Z administratorem można się skontaktować:

 1)   listownie na adres: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,

 2)   telefonicznie 59 8154300,

 3)   fax - 59 8152900,

 4)   przez email: bom1@um.ustka.pl.

2. Inspektor ochrony danych

 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@um.ustka.pl.

3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

 Pani/Pana dane są przetwarzane w celu:

 1)   Przyjęcia dokumentów rekrutacyjnych,

 2)   Przeprowadzenia procesu rekrutacji,

 3)   Archiwizacji dokumentów.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. b) RODO, tj. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz  art. 6 ust.1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze. Obowiązek prawny ciążący na administratorze jest określony w prawie krajowym w szczególności wynika z art. 221 par. 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

4. Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji jednak  nie dłużej niż rok od chwili złożenia dokumentów.

Okres wskazany powyżej może zostać przedłużony do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.

5. Odbiorcy danych

Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych innym podmiotom.

6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego

Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.

7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji

 Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

1)      prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,

2)      prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

3)      prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,

4)      prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.

8. Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Wymóg podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania skutkuje brakiem możliwości udziału  w procesie rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.

                         

 

                                                                     Z up. Burmistrza Miasta Ustka

                                                                 /_ / Dorota Szcześniak- Abramczyk   

                                                                Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych, 
                                                                        
Oświaty, Kultury i Sportu   

Data dodania

Autor Łukasz Brzezicki (Wydział Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu)