W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • czwartek, 24 czerwca 2021

Komunikacja publiczna - informacja dla mieszkańców

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Od 1 czerwca 2021 r. w autobusach komunikacji publicznej na terenie Miasta Ustka wprowadzamy czytniki Usteckiej Karty Mieszkańca. Można w nich odczytać Kartę zarówno plastikową, jak i tę w wersji elektronicznej (aplikacja).

Jeszcze do końca miesiąca, tj. do 30 czerwca, można okazywać dowód osobisty lub zaświadczenie/bilet poświadczający zamieszkanie w Ustce. Jednakże od dnia 1 lipca 2021 r. bezpłatne korzystanie z autobusów miejskich będzie możliwe tylko na podstawie Usteckiej Karty Mieszkańca.

Jak złożyć wniosek o wydanie Usteckiej Karty Mieszkańca?
• elektronicznie, poprzez założenie konta na portalu jestemzustki.pl
• osobiście, w jednym z punktów wydawania Kart
Po pozytywnej weryfikacji wniosku automatycznie tworzona jest Karta w wersji elektronicznej, ale można posiadać też Kartę fizyczną (plastikową).

Punkty wydawania Kart:
• Urząd Miasta Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3 – Biuro Obsługi Interesantów:
• Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3
• Centrum Integracji Społecznej, ul. Wiejska 10
• Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Darłowska 18
• Ośrodek Sportu i Rozwoju, ul. Grunwaldzka 35.

Przypominamy także, że bezpłatnie z komunikacji publicznej (linie autobusowe nr 1 i nr 2) mogą korzystać mieszkańcy Ustki, osoby niepełnosprawne oraz turyści uiszczający opłatę uzdrowiskową.

 

 

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)