
Mobilny urzędnik
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęOsoby o szczególnych potrzebach - m.in. z orzeczeniem o niepełnosprawności, w wieku 65+, chorujące - część spraw urzędowych mogą załatwić w w miejscu swojego zamieszkania. Ustka przystąpiła do projektu "Mobilny urzędnik".
Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika w naszym Urzędzie:
1) w zakresie spraw meldunkowych:
a) zgłoszenie pobytu stałego/czasowego,
b) zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego,
2) w zakresie Usteckiej Karty Mieszkańca:
a) złożenie wniosku o przyznanie Usteckiej Karty Mieszkańca,
b) odbiór Usteckiej Karty Mieszkańca w formie fizycznej,
3) w zakresie spraw realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego:
a) przyjęcie wniosków o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego;
b)przyjęcie wniosków o zmianę imienia lub nazwiska;
c) przyjęcie wniosków w sprawie sprostowania lub uzupełnienia aktu stanu cywilnego;
d) przyjęcie wniosków o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym.
4) w zakresie odpadów komunalnych:
a) złożenie deklaracji/korekty o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Osobami uprawnione do skorzystania z usługi:
Mieszkańcy Miasta Ustka o szczególnych potrzebach, którzy z uwagi na czasowe lub trwałe ograniczenia,
nie mają możliwości samodzielnego dotarcia do Urzędu Miasta Ustka przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3 w Ustce oraz jednocześnie spełniają co najmniej jedno ze wskazanych niżej kryteriów:
a) posiadają orzeczenie o niepełnosprawności,
b) posiadają orzeczenie o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy,
c) są w wieku 65+,
d) są osłabione chorobami,
e) są opiekunami faktycznymi osób zależnych.
Zgłoszenia mogą być dokonywane w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod numerem telefonu 725 434 859 lub e-mailowo na adres: mobilnyurzednik@um.ustka.pl
Data dodania