W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Aktualności

Ustka doceniona na świecie.

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

W tym roku Ustka nie tylko zachęca turystów do zostania mistrzami, ale i sama bierze udział w wielkich światowych mistrzostwach. I tak, uczestnicząc w Festiwalach International Committee of Tourism Film Festivals CIFFT, film „Zostań mistrzem wypoczynku” zdobył nagrodę 21 edycji prestiżowego Festiwalu The Golden City Gate, który co roku odbywa się przy Targach ITB w Berlinie oraz nagrodę na XVI FilmAT Festival w Warszawie – festiwalu filmów turystycznych i korporacyjnych.

Teraz przyszedł czas na podsumowanie tegorocznego konkursu na najlepsze filmy turystyczne świata.

CIFFT od 1989 roku konsekwentnie promuje innowacje i kreatywność w branży Travel Video Marketing. Ideą przedsięwzięcia jest pomoc markom turystycznym miejsc, produktów i usług w osiąganiu jak najlepszych efektów w komunikacji audiowizualnej. CIFFT co roku nagradza twórców i producentów najlepszych strategii  videomarketingowych. Festiwale filmowe organizowane przez CIFFT powstają przy współpracy m.in. UNWTO (Światowa Organizacja Turystyki) i ETC (Europejska Komisja ds. Podróży).

Filmy oceniane są przez międzynarodowe jury, m.in. pod kątem kreatywności, oryginalności i efektów wizualnych. Zdobyte nagrody zamieniane są na punkty, które dają dostęp do rankingu CIFFT. Filmy pogrupowane są w sześciu kategoriach: miasta, regiony, kraje, usługi turystyczne, produkcje turystyczne oraz niezależne produkcje.

W tegorocznej edycji jedynym reprezentantem naszego kraju na festiwalach była Ustka, z filmem „Ustka-become the master of leisure”.Ostatecznie Ustka zajęła bardzo wysokie 8 miejsce w kategorii „miast turystycznych”. Ponadto film zrealizowany przez Miasto Ustka zajął 4 miejsce w głosowaniu publiczności (CIFFT “People’s Choice” Award).

W mediach społecznościowych oraz na platformach videosharingowych You Tube oraz Vimeo spot obejrzało już ponad 0,5 miliona osób. Spot był także emiotowany w telewizji.





Data dodania

Pozostałe aktualności więcej >
Weekend sportowych emocji

Poczuj magię lata w Ustce! Zapraszamy na weekend pełen emocji i niezapomnianych wrażeń sportowych – przed nami dwa wyjątkowe wydarzenia: Flyboard Robson Team oraz Formoza Challenge!

Prawo jest po Twojej stronie. Poradnik dla poszkodowanych beneficjentów Korzystasz z programu Czyste Powietrze i zostałeś oszukany przez wykonawcę? Sprawdź, jak możesz się bronić!

więcej >

Co nas czeka w Ustce w tym tygodniu? Nadchodzący tydzień będzie ponownie pełen atrakcji. Oto plan na kolejne dni od poniedziałku do niedzieli:

więcej >

Ważna data wpływu. Ruszył nabór na dotacje do kotłów gazowych w programie Czyste Powietrze 15 lipca 2025 r. wznowiono nabór wniosków o dofinansowanie zakupu i montażu kotłów gazowych w ramach programu Czyste Powietrze

więcej >

Kalendarz wydarzeń więcej >