W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Aktualności

Ustka doceniona na świecie.

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

W tym roku Ustka nie tylko zachęca turystów do zostania mistrzami, ale i sama bierze udział w wielkich światowych mistrzostwach. I tak, uczestnicząc w Festiwalach International Committee of Tourism Film Festivals CIFFT, film „Zostań mistrzem wypoczynku” zdobył nagrodę 21 edycji prestiżowego Festiwalu The Golden City Gate, który co roku odbywa się przy Targach ITB w Berlinie oraz nagrodę na XVI FilmAT Festival w Warszawie – festiwalu filmów turystycznych i korporacyjnych.

Teraz przyszedł czas na podsumowanie tegorocznego konkursu na najlepsze filmy turystyczne świata.

CIFFT od 1989 roku konsekwentnie promuje innowacje i kreatywność w branży Travel Video Marketing. Ideą przedsięwzięcia jest pomoc markom turystycznym miejsc, produktów i usług w osiąganiu jak najlepszych efektów w komunikacji audiowizualnej. CIFFT co roku nagradza twórców i producentów najlepszych strategii  videomarketingowych. Festiwale filmowe organizowane przez CIFFT powstają przy współpracy m.in. UNWTO (Światowa Organizacja Turystyki) i ETC (Europejska Komisja ds. Podróży).

Filmy oceniane są przez międzynarodowe jury, m.in. pod kątem kreatywności, oryginalności i efektów wizualnych. Zdobyte nagrody zamieniane są na punkty, które dają dostęp do rankingu CIFFT. Filmy pogrupowane są w sześciu kategoriach: miasta, regiony, kraje, usługi turystyczne, produkcje turystyczne oraz niezależne produkcje.

W tegorocznej edycji jedynym reprezentantem naszego kraju na festiwalach była Ustka, z filmem „Ustka-become the master of leisure”.Ostatecznie Ustka zajęła bardzo wysokie 8 miejsce w kategorii „miast turystycznych”. Ponadto film zrealizowany przez Miasto Ustka zajął 4 miejsce w głosowaniu publiczności (CIFFT “People’s Choice” Award).

W mediach społecznościowych oraz na platformach videosharingowych You Tube oraz Vimeo spot obejrzało już ponad 0,5 miliona osób. Spot był także emiotowany w telewizji.





Data dodania

Autor Włodzimierz Wolski (OSiR - Promocja)

Pozostałe aktualności więcej >

Przedstawiamy informację z pracy burmistrza Jacka Maniszewskiego w okresie między sesjami Rady Miasta.

więcej >

We wtorek, 23 kwietnia 2024 r., w sali 101 Urzędu Miasta Ustka odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów, nagród i stypendiów Burmistrza Miasta Ustka w dziedzinie kultury i sportu.

więcej >

Kalendarz wydarzeń więcej >