W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Aktualności

Informacja o pracy Urzędu

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Od poniedziałku, 22 marca 2021 r., w związku z nowymi obostrzeniami zmieniają się zasady pracy Urzędu Miasta. Osobiste wizyty możliwe są tylko w sprawach pilnych, po uprzednim umówieniu się telefonicznym. Szczegóły poniżej.
Urząd pracuje na bieżąco w trybie szczególnym, realizując wszystkie zadania i wpływające sprawy. Interesanci mogą je załatwiać poprzez kontakt telefoniczny lub faksem, jak również elektronicznie (z wykorzystaniem internetu) poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP.
Wszelką korespondencję do Urzędu można kierować poprzez operatora pocztowego, poprzez ePUAP, a także wrzucić do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję, znajdującej się w przedsionku wejścia głównego do Urzędu od ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego.
W przypadku spraw, które wymagają koniecznie osobistej wizyty prosimy o wcześniejsze telefoniczne jej umówienie. W takich sytuacjach korzystamy z dwóch wejść do ratusza, obejmujących następujące obszary:
1) obszar nr 1 – od wejścia głównego od ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego do drzwi łączących korytarz na piętrze budynku z wejściem do pomieszczeń 105-117, do Biura Obsługi Interesantów, do pomieszczeń obsługujących dowody osobiste i ewidencję ludności oraz do kasy;
2) obszar nr 2 – od wejścia od ul. Słowiańskiej (nad Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej) do pomieszczeń obsługujących Urząd Stanu Cywilnego. Uroczystości zawarcia związku małżeńskiego odbywają się w Sali Ślubów, może w nich uczestniczyć maksymalnie 10 osób, z wyłączeniem pary młodej, świadków i osoby udzielającej ślubu.
Nieczynne jest wejście do Urzędu od strony parkingu (ul. Piłsudskiego).
Kasa Urzędu będzie zamknięta, wszelkie płatności mogą być realizowane przelewem bankowym.
Przyjęcia interesantów przez p.o. Burmistrza odbywają się w poniedziałki, od godz. 13.00 wyłącznie w formie telefonicznej, po wcześniejszym umówieniu.
Przepraszamy za utrudnienia. Ograniczenia wprowadzane są w trosce o bezpieczeństwo pracowników i interesantów, a także w celu zachowania ciągłości pracy Urzędu.
Numery telefonów:
• Biuro Obsługi Interesantów 59 815-43-00
• Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste 59 815-43-07
• Ewidencja Działalności Gospodarczej 59 815-43-02
• Sekretariat 59 815-43-04
• Urząd Stanu Cywilnego 59 815-43-26
• Biuro Rady Miasta Ustka 59 815-43-06
• Opłata uzdrowiskowa 59 815-43-85
• Podatki od nieruchomości 59 815-43-60
• Gospodarka nieruchomościami 59 815-43-34, 59 815-43-36
• Gospodarka przestrzenna 59 815-43-20, 59 815-43-23
• Inwestycje 59 815-43-14, 59 815-43-17
• Gospodarka odpadami 59 815-43-56, 59 815-43-86
• Ochrona środowiska - wycinka drzew 59 815-43-15
• Oświata 59 815-43-70, 59 815-43-72
• Obrona cywilna 59 815-43-24

 

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)

Pozostałe aktualności więcej >

W piątek, 26 kwietnia br., Państwo Teresa i Józef Nowak, uczcili Jubileusz 50 – lecia Ślubu.

więcej >

W dniu 25 kwietnia 2024 r. odbyła się LXXXIX ostatnia sesja VIII kadencji Rady Miasta Ustka (2018 – 2024) , trwającej jeszcze do 30 kwietnia 2024 r. Obrady Rady Miasta odbyły się w Urzędzie Miasta Ustka.

więcej >

Przedstawiamy informację z pracy burmistrza Jacka Maniszewskiego w okresie między sesjami Rady Miasta.

więcej >

Kalendarz wydarzeń więcej >