
Jak pracujemy - aktualizacja
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęW dniach 2 – 6 listopada br. obsługa interesantów odbywa się wyłącznie telefonicznie, faksem lub przez ePUAP.
Zmiany wprowadzamy w związku z rosnącą falą zachorowań na Covid-19 i tym samym w trosce o bezpieczeństwo obywateli i pracowników Urzędu.
Szczegółowe informacje:
- Wejścia do Urzędu od strony ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego, ul. Piłsudskiego oraz ul. Słowiańskiej pozostają zamknięte.
- Obsługa interesantów odbywać się będzie przy zachowaniu poniższych warunków:
- interesanci mogą załatwiać swoje sprawy poprzez kontakt telefoniczny lub faxem, jak również elektronicznie (z wykorzystaniem internetu) poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP;
- korespondencję do Urzędu można kierować poprzez operatora pocztowego, przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP, a także wrzucić do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję, znajdującej się w przedsionku wejścia głównego do Urzędu od ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego;
- wizyta w Urzędzie jest możliwa wyłącznie w sprawach pilnych w godzinach 8:00-13:00, po uprzednim umówieniu takiej wizyty telefonicznie, w wyznaczonym dniu i godzinie, przy zachowaniu zasad zapewniających bezpieczeństwo zarówno pracownikom Urzędu, jak i interesantom, poprzez:
- noszenie maseczek ochronnych lub innego nakrycia ust i nosa oraz rękawiczek,
- obowiązkową dezynfekcję rąk,
- zachowanie minimalnej bezpiecznej odległości 1,5 m pomiędzy interesantem a pracownikiem Urzędu;
Data dodania