
Jak pracujemy - aktualizacja
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęUrząd Miasta Ustka nadal pracuje w systemie ograniczonej dostępności dla interesantów, przy zaostrzonym reżimie sanitarnym. Zarówno w Urzędzie Stanu Cywilnego, jak i w sprawach związanych z działalnością gospodarczą należy umówić się telefonicznie na wizytę.
Obsługa interesantów odbywa się w wyznaczonych obszarach w godzinach od 8:00 do 13:00:
1) obszar nr 1 – wejście główne od ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego do Biura Obsługi Interesantów, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych oraz kasy,
2) obszar nr 2 – wejście od ul. Słowiańskiej do Urzędu Stanu Cywilnego
przy zachowaniu bezpiecznej odległości 1,5m i minimalnym kontakcie z innymi interesantami – limit osób oczekujących w obszarze nr 1 – 6 osób, w obszarze nr 2 – 4 osoby.
Kasa Urzędu czynna jest:
-
we wtorki i czwartki w godz. od 8:00 do 13:00.
Jak załatwiamy sprawy?
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste czynne są od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 13:00, kontakt telefoniczny: 59 8154307.
Urząd Stanu Cywilnego obsługuje interesantów w godz. od 8:00 do 13:00, wyłącznie po telefonicznym umówieniu wizyty – numer telefonu: 598154326.
Sprawy związane z CEiDG – Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej, realizowane są w godz. od 8:00 do 13:00, wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty – numer telefonu 598154302.
Sprawy pilne, wymagające osobistej obecności w Urzędzie można załatwić przy bezwzględnym zachowaniu ścisłych wytycznych, które zapewnią bezpieczeństwo pracownikom Urzędu i interesantom.
Pozostałe sprawy załatwiane są za pośrednictwem drogi elektronicznej poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP, faxem, e-mailowo, telefonicznie lub osobiście po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie.
Wszelkie pisma urzędowe można składać w Biurze Obsługi Interesantów przez operatora pocztowego lub do specjalnej skrzynki podawczej ustawionej w przedsionku wejścia głównego do Urzędu, od ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego.
Zaleca się dokonywanie płatności kartą lub przelewem bankowym.
Przyjęcia interesantów:
• Burmistrz Miasta Ustka – telefonicznie w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 16:00 po uprzednim umówieniu telefonicznym rozmowy. Kontakt osobisty możliwy jest tylko w sprawach naprawdę pilnych, po ustaleniu telefonicznym terminu spotkania;
• Przewodniczący Rady Miasta Ustka – telefonicznie w każdy poniedziałek w godzinach od 15:00 do 16:00 po uprzednim umówieniu telefonicznym rozmowy. Kontakt osobisty możliwy jest tylko w sprawach naprawdę pilnych, po ustaleniu telefonicznym terminu spotkania.
INFORMACJA O PRACY JEDNOSTEK, na podstawie zasad wprowadzonych od 10 października 2020.
Data dodania