
Zapraszamy na spotkanie online
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęDyskusja organizowana jest przy pomocy aplikacji ZOOM. Osoby, które chcą wziąć w niej udział, do dnia 14 września, zgłaszają się na adres e-mail: miwat@um.ustka.pl. W odpowiedzi na Państwa wiadomość, która winna zawierać imię i nazwisko, dzień przed spotkaniem prześlemy linka do aplikacji wraz z instrukcją uczestnictwa.
Spotkanie będzie można obserwować też na grupie FB/Nasza Ustka (relacja na żywo).
UCHWAŁA KRAJOBRAZOWA.
Dokument ten ustala zasady i warunki sytuowania na terenie Ustki obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
Wyłożenie uchwały trwa do 23 września, a uwagi można zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do 8 października br. Więcej: https://www.ustka.pl/pl/artykul/14/6635/uchwala-krajobrazowa
- Zakres obejmuje całą Ustkę w granicach administracyjnych miasta, czyli tereny publiczne oraz tereny prywatne.
- Dokument zakłada obowiązek dostosowania istniejących reklam i szyldów w następującym okresie:
- reklamy – 1 rok od wejścia w życie uchwały,
- szyldów – 2 lata od wejścia w życie uchwały.
- Zasady obowiązują w równym stopniu wszystkich przedsiębiorców i właścicieli nieruchomości, przy czym na obiektach i obszarach zabytkowych przewiduje się dodatkowe ustalenia, lepiej chroniące krajobraz kulturowy.
- Przewiduje się ograniczenie liczby szyldów do dwóch na budynku, do dwóch na ogrodzeniu i do trzech wolnostojących (z dodatkowymi zasadami sytuowania).
- Maksymalny rozmiar powierzchni ekspozycyjnej reklamy - do 6m2 (z dodatkowymi ograniczeniami).
- Przewiduje się reklamę i szyldy sezonowe oraz tymczasowe o specjalnej treści – np. z możliwością sytuowania na plaży.
- Wprowadza się zakaz grodzenia plaży i jej fragmentów.
Data dodania