W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • poniedziałek, 16 czerwca 2025
Aktualności

Ustka doceniona za promocję na Facebooku

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Ustka po raz kolejny na podium! Nasz kurort zajął drugie miejsce w rankingu "Nadmorskie Samorządy na Facebooku", przygotowanym przez portal czasnadmorze.pl i agencję Projekt PR. Tak wysoka pozycja to wspólny sukces nie tylko administratorów profilu, ale też wszystkich jego fanów. Dziękujemy Wam, drodzy mieszkańcy i turyści. Autorzy rankingu postanowili sprawdzić, jak nadmorskie samorządy korzystają z możliwości kontaktu z turystami i mieszkańcami za pośrednictwem najpopularniejszej obecnie platformy społecznościowej, jaką jest Facebook. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 przeprowadzili badanie jakości komunikacji oficjalnych profili internetowych nadmorskich samorządów. W zestawieniu ujęto 17 profili.


 
- Interesowała nas nie liczba fanów, jednak znacznie bardziej przyglądaliśmy się ich aktywności i interakcji poprzez popularne „lubię to”, udostępnienia czy komentarze. Doceniliśmy profile, których aktywność przekłada się na zaangażowanie fanów - mówi Wojciech Kreft z serwisu www.czasnadmorze.pl 
 
Liderem ogólnej punktacji okazało się Świnoujście. Drugie miejsce zajęły ex aequo Ustka i  Kołobrzeg. Posty wśród których przeważają zdjęcia, lecz nie brakuje również linków i udostępnień, zbierają średnio ponad 50 like-ów. Bardzo dużym wsparciem dla miasta okazuje się Lokalna Organizacja Turystyczna Ustka, która prowadzi bardzo aktywną komunikację na Facebooku z ciekawą formą postów, które często są wykorzystawane na oficjalnym profilu miasta - czytamy w uzasadnieniu. 
 
Burmistrz Ustki Jan Olech nie kryje radości. - Internet i tzw. media społecznościowe to przyszłość - mówi samorządowiec. - Ustka od wielu lat korzysta z tych nowoczesnych narzędzi w promocji miasta. Jak widać, z sukcesami.  Wysokie miejsce cieszy, ale i motywuje do jeszcze większej aktywności na popularnym "fejsie".

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)

Pozostałe aktualności więcej >
Uczniowie z SP 3 w Finlandii

W ramach projektu Water Saviours, programu Erasmus+ grupa uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Ustce odwiedziła szkołę partnerską w Riihimaki w Finlandii.

W okresie do 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. komunikacja publiczna w Ustce będzie funkcjonować wg wakacyjnego rozkładu i wakacyjnej oferty taryfowej. Szczegóły poniżej.

więcej >

Od 15 czerwca do 15 września w centrum Ustki będzie obowiązywała Strefa Płatnego Parkowania. W tym roku wprowadzone będą zmiany w systemie funkcjonowania strefy.

więcej >

Symbolicznym wbiciem łopaty rozpoczęła się oficjalnie budowa bazy operacyjno-serwisowej PGE Baltica. Baza obsługiwać będzie morskie farmy wiatrowe.

więcej >

Kalendarz wydarzeń więcej >