
Raport o stanie Gminy Miasto Ustka za rok 2024
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęZapraszamy na spotkanie, na którym zaprezentujemy „Raport o stanie Gminy Miasto Ustka za rok 2024”.
Spotkanie odbędzie się we wtorek 17 czerwca br. o godz. 17.00 w sali 101 Urzędu Miasta Ustka. Raport zawiera najważniejsze informacje o pracy samorządu w ubiegłym roku. Dotyczą one m.in. demografii, budżetu Miasta Ustka, pracy jednostek miejskich, inwestycji, realizacji zadań społecznych i działań promocyjnych. Większość danych można porównać z liczbami z lat poprzednich, umożliwia to obserwację trendów i bardziej celowe dostosowanie działań.
Raport udostępniamy w wersji pełnej i skróconej na stronie miasta, w Biuletynie Informacji Publicznej bip.um.ustka.pl oraz w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta.
RAPORT O STANIE GMINY MIASTO USTKA 2024
Poza udziałem w otwartym spotkaniu każdy Mieszkaniec Ustki ma prawo wziąć udział w debacie nad Raportem podczas Sesji Rady Miasta. Mieszkańcy, którzy chcą wziąć udział w debacie nad raportem, zobowiązani są złożyć pisemne zgłoszenie u Przewodniczącego Rady Miasta Ustka, najpóźniej do dnia poprzedzającego sesję. Zgłoszenie musi być poparte podpisami co najmniej 20 osób (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).
Zgłoszenia należy złożyć w Urzędzie Miasta w Ustce, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, od poniedziałku do piątku, w godzinach:
• poniedziałek, w godz. 8:00 - 16:00
• wtorek – piątek, w godz. 7.30 - 15.30
w pokoju numer 205 – Biuro Rady.
Data dodania