Komunikat Burmistrza Miasta Ustka w sprawie zgłaszania kandydatur na członka Komisji Konkursowej w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęUstka, 30 czerwca 2022 r.
Serdecznie zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do zgłaszania kandydatur na członków Komisji Konkursowej.
Komisja Konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych w ramach ogłoszonego przez Gminę Miasto Ustka otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym, finansowanego z budżetu Gminy Miasto Ustka pn. „Organizacja świetlicy integracyjnej dla osób będących w kryzysie, w szczególności osób bezdomnych, uzależnionych oraz osób uciekających przed konfliktem zbrojnym”.
Kandydatem na członka Komisji Konkursowej może zostać każdy przedstawiciel organizacji pozarządowej oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mającej siedzibę na terenie Miasta Ustka lub działającej na rzecz jego mieszkańców, pod warunkiem, że podmiot, który reprezentuje, nie będzie brał udziału w konkursie.
Kandydatury proszę składać na formularzu będącym załącznikiem Nr 1 do ogłoszenia o konkursie na realizację zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym, finansowanego z budżetu Gminy Miasto Ustka pn. „Organizacja świetlicy integracyjnej dla osób będących w kryzysie, w szczególności osób bezdomnych, uzależnionych oraz osób uciekających przed konfliktem zbrojnym”, stanowiącym Załącznik do Zarządzenia Nr 0050.SOKS.142.2022 Burmistrza Miasta Ustka z dnia 30 czerwca 2022 r. w sprawie: powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych złożone w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym, finansowanego z budżetu Gminy Miasto Ustka pn. „Organizacja świetlicy integracyjnej dla osób będących w kryzysie, w szczególności osób bezdomnych, uzależnionych oraz osób uciekających przed konfliktem zbrojnym”.
Kandydatury należy zgłaszać do dnia 22 lipca 2022 r. (piątek) na adres:
Urząd Miasta Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,
lub osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ustka (pok. Nr 104) z siedzibą pod ww. adresem, w godzinach pracy Urzędu.
Dodatkowe informacje udzielane są w pokoju Nr 03 oraz pod nr tel. 59 815 43 72, 59 815 43 29.
Spośród zgłoszonych kandydatur zostanie dokonany wybór członków Komisji Konkursowej, z uwzględnieniem wskazanych w formularzu zgłoszeniowym kwalifikacji.
Komisja Konkursowa działać będzie zgodnie z Załącznikiem do Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok, przyjętym Uchwałą Nr L/442/2021 Rady Miasta Ustka z dnia 25 listopada 2021 r.
Formularz zgłoszeniowy dla kandydata - wersja edytowalna
Formularz zgłoszeniowy dla kandydata - wersja w .pdf
Data dodania