W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • piątek, 29 marca 2024

Nowa jakość w promocji Miasta - sprawozdanie z kadencji 2014-2018

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Nowa jakość w promocji Miasta.
  • Zmiana szaty graficznej i funkcjonalności na stronie internetowej www.ustka.pl. Stworzenie responsywnej strony internetowej, dostosowanej do urządzeń mobilnych.
  • Ustka uzyskała w roku 2018 rekordowy wzrost w wyszukiwarkach Internetowych wśród miejscowości nadmorskich, z 22 pozycji awansowała na 5 pozycję (ranking kayak.pl).
  • Regularna i uporządkowana informacja na temat wydarzeń w mieście: newsletter, raz w miesiącu afisze i ulotka (miesiąc w Ustce).
  • Montaż zaplecza sceny (2018).
  • Pozyskanie sponsorów imprez letnich - 26.
  • W roku 2018 zrealizowano wiele nowych wydarzeń i wypełniono nimi każdy weekend sezonu.

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)