Urząd przyjazny mieszkańcom - sprawozdanie z kadencji 2014-2018
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęUrząd przyjazny mieszkańcom:
- Wydłużenie godzin pracy Urzędu w poniedziałki do godz. 17.00 (styczeń 2015). Praca w Urzędzie wg zasad: 1. Burmistrz i Urzędnicy pracują dla Mieszkańców. 2. Wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. 3 Pieniądze, które są w budżecie Miasta, są pieniędzmi całej naszej wspólnoty.
- Okienko Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Urzędzie Miasta (maj 2016) – czynne w każdą środę, w godz. 9.00-13.00.
- Znak Jakości „Przyjazny Urząd” w I edycji konkursu, którego organizatorem jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości z Katowic (2015).
- „Zapłać kartą w urzędzie” (grudzień 2016) - udział w pilotażowym projekcie upowszechniania płatności bezgotówkowych w JST, ogłoszonym przez Krajową Izbę Rozliczeniową, we współpracy z Ministerstwem Rozwoju.
- Utworzenie stanowiska ds. dialogu i komunikacji społecznej (2018) – celem jest usprawnienie komunikacji pomiędzy mieszkańcami, a urzędem oraz zwiększenie udziału mieszkańców w podejmowaniu decyzji dotyczących Ustki.
- Punkt Rejestracji Pojazdów w Urzędzie Miasta (2018) – punkt pracuje dwa razy w tygodniu, jest zamiejscowym oddziałem Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Słupsku.
Data dodania