W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Rozeznanie cenowe w sprawie zakupu materiałów papierniczych

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Urząd Miasta Ustka,Wydział Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu informuje, że dokonuje rozeznania cenowego w sprawie zakupu materiałów papierniczych zgodnie z załączonymi projektami w ilości:

- wizytówka nadruk full kolor- papier wizytówkowy, 200 szt.

- kalka A4 z nadrukiem latarni morskiej- 100 szt.

- papier A4 (offset) z nadrukiem latarni morskiej- 500 szt.

- papier kartonowy A4 (dyplomowy) – 300 szt.

- zaproszenie- papier kartonowy, nadruk full color- 500 szt.

- koperta C6 – nadruk jednokolorowy – 1000 szt.

- koperta DL - nadruk jednokolorowy – 500 szt.

- koperta B5 – nadruk jednokolorowy – 500 szt.

 

Oferty prosimy wysyłać do Doroty Szcześniak-Abramczyk na adres e-mail dszczesnak@um.ustka.pl, nr tel. 598154370 lub Agnieszki Hrywniak e-mail ahrywniak@um.ustka.pl, nr tel. 598154372 do dnia 08.07.2016 r.

Data dodania

Autor Agnieszka Hrywniak (Wydział Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu)