W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Powołano Zespół ds. Rewitalizacji

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
W dniu 19 maja 2025 r. Burmistrz Miasta zarządzeniem nr 0050.RIE.114.2025 powołał Zespół ds. Rewitalizacji składający się z Przedstawicieli Urzędu Miasta, jednostek organizacyjnych oraz Spółki Ośrodek Sportu i Rozwoju. 

Ustawa o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. wskazuje, że przygotowanie, koordynowanie i tworzenie odpowiednich warunków do prowadzenia rewitalizacji jest zadaniem własnym gminy (art. 3 ust. 1). Zgodnie z ustawą, gmina realizuje proces rewitalizacji m.in. w sposób jawny, przejrzysty, zapobiegający wykluczeniu mieszkańców obszaru rewitalizacji.

Głównymi stronami przy wdrażaniu gminnego programu rewitalizacji są: Burmistrz Miasta Ustka, Komitet Rewitalizacji oraz Zespół ds. rewitalizacji.

Zespół ds. rewitalizacji jest operatorem programu, którego zadaniem jest m.in.: koordynowanie współpracy różnych jednostek, kontrolowanie realizowanych przedsięwzięć, planowanie sposobu realizacji poszczególnych przedsięwzięć, nadzorowanie procesu monitorowania oraz ewaluacji GPR, prowadzenie działań informacyjnych i zachęcanie mieszkańców do włączenia się w realizację GPR. 

Data dodania

Autor Klaudia Kotowska (Wydział Rozwoju Lokalnego i Integracji Europejskiej)