W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • poniedziałek, 23 czerwca 2025

Listopad

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

1. Realizacja procedur finansowych z zakresu dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych.

2. Przekazywanie informacji o liczbie dzieci z innych gmin, uczęszczających do przedszkoli na terenie Miasta Ustka, w celu uzyskania refundacji kosztów za opiekę i wychowanie przedszkolne.

3. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.

4. Monitorowanie i kontrola zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe w 2016 r. (zgodnie z przyjętym planem).

5. Realizacja zadań w ramach wykorzystania środków z Funduszu Pracy - z tytułu zwrotu pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników w 2016 r.

6. Realizacja procedur finansowych dotyczących placówek oświatowych po stronie dochodów i wydatków.

7. Realizacja budżetu na 2016 r., w tym przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków finansowych - prowadzenie planu wydatków i dokumentacji z realizacji wydatków.

8. Monitorowanie średnich płac nauczycieli w 2016 roku.

9. Aktualizacja mapy organizacji pozarządowych na stronie internetowej miasta.

10. Realizacja zadań wynikających z bieżących wniosków i pism wpływających do Wydziału SOKS.

11. Realizacja umów w ramach zadania publicznego pn. „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym” realizowanego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

12. Dyżury informacyjno - doradcze - przyjmowanie zgłoszeń dot. spraw związanych z leczeniem osób uzależnionych i pomocy członkom ich rodzin; składanie wniosków przez osoby i instytucje zainteresowane leczeniem osób uzależnionych; uzgadnianie terminów i miejsca leczenia osób z uzależnieniami.

13. Koordynacja pracy Punktu Konsultacyjnego Vita - Activa dla osób uzależnionych i ds. przemocy, ustalenie grafiku miesięcznego, koordynacja pracą psychologa, terapeuty, radcy prawnego, umawianie na dyżury, sprawozdawczość.

14. Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby zespołu ds. leczonych oraz zespołu ds. profilaktyki działających w ramach MKRPA.

15. Wydawanie „Karnetów Kulturalnych”, uprawniających mieszkańców Miasta Ustki do 50 % zniżki na płatną ofertę kulturalną Domu Kultury w Ustce.

16. Wydanie decyzji w sprawie przyznania stypendium szkolnego.

17. Koordynacja działań związanych z organizacją Obchodów 70-lecia Usteckiego Sportu dnia 18 listopada 2016 r.

18. Wypłata środków przeznaczonych na refundację kosztów zakupu podręczników dla uczniów niepełnosprawnych w ramach Rządowego programu pomocy uczniom Wyprawka 2017.

19. Rozliczanie biletów za dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupsku.

20. Rozpatrywanie aneksów do arkuszy organizacyjnych usteckich placówek oświatowych.

21. Udział w inauguracji Roku Kulturalnego.

22. Rozpatrywanie wniosków dotyczących przyznania godzin nauczania indywidualnego, zajęć rewalidacyjnych oraz wczesnego wspomagania rozwoju dla uczniów niepełnosprawnych.

23. Realizacja zadań związanych z przystąpieniem do projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska”

24. Przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji stałych RM.

25. Przygotowywanie materiałów do archiwizacji.

26. Złożenie wniosku o dofinansowanie zakupu książek niebędących lekturami dla bibliotek szkolnych w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa”

27. Przeprowadzenie rozeznań cenowych na zakupy dla Wydziału.


Data dodania