Projekt grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd"
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę_1.jpg)
Gmina Miasto Ustka uzyskała dofinansowanie na realizację projektu pn. "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Ustka."
Celem projektu jest zwiększenie odporności Urzędu Miasta Ustka na zagrożenia płynące z cyberprzestrzeni, w tym zagrożenia związane z bezpieczeństwem informacji wpisujące się w cele Priorytetu II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działania 2.2 Wzmocnienia krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach FERC 2021-2027.
Realizacja grantu przyczyni się do poprawy systemów zabezpieczeń poprzez zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania, oraz udoskonalenie Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, a także do zwiększenia świadomości i kwalifikacji pracowników oraz kadry zarządzającej.
Z projektu skorzystają osoby zatrudnione w Urzędzie Miasta Ustka, które uczestniczą w procesach przetwarzania danych.
W ramach realizacji grantu zaplanowano:
- Wykonanie analizy poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie, aktualizację i wzmocnienie SZBI w Urzędzie Miasta Ustka, przeprowadzenie dorocznego audytu.
- Szkolenia z cyberświadomości dla pracowników, szkolenia specjalistyczne dla kadry odpowiedzialnej za cyberbezpieczeństwo Urzędu.
- Zaprojektowanie, zakup i wdrożenie rozwiązań technologicznych zwiększających poziom cyberodporności Urzędu.
- Zakup usług doradczych w zakresie realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
Wartość projektu: 904 255,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszu Europejskich: 573 577,24 zł
Data dodania