W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Zmiana na stanowisku naczelnika

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

W czerwcu 2024 roku pracę na stanowisku naczelnika Wydziału Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miasta Ustka rozpoczęła Karolina Maciejczyk.

Zastąpiła na tym stanowisku Witolda Sikorskiego, który odszedł na emeryturę.
Pani Karolina pracowała dotychczas w Urzędzie Gminy Ustka. Ma tytuł magistra Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek gospodarka przestrzenna. Ukończyła też studia podyplomowe na kierunku postępowanie administracyjne. Jest mieszkanką Ustki.

Do podstawowego zakresu działania Wydziału Gospodarki Przestrzennej należy:

  • procedowanie sporządzanych opracowań planistycznych: Studium Uwarunkowań i Zagospodarowania Przestrzennego i Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego Miasta,
  • planowanie przestrzeni Miasta celem poprawy jakości życia mieszkańców z uwzględnieniem zasady zwiększania dochodów budżetu Miasta,
  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (mpzp),
  • przechowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie na ich podstawie wypisów, wyrysów oraz zaświadczeń,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta i przygotowywanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
  • opracowywanie i monitorowanie oraz przygotowywanie projektów zmian dokumentów strategicznych Miasta, a dotyczących planowania przestrzeni miejskiej,
  • pełna obsługa interesantów w zakresie informacji na temat lokalizacji inwestycji i warunków inwestowania,
  • sporządzanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru tych decyzji,
  • współdziałanie z organami administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego,
  • kreowanie wizerunku przestrzeni miejskiej oraz nadzór nad estetyką terenów i obiektów w mieście, w tym opracowywanie i aktualizacja zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń wraz z monitorowaniem ich przestrzegania,
  • koordynowanie działań komórek urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w celu zapewnienia spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej miasta,
  • współpraca w zakresie rozwiązań plastycznych w miejskiej przestrzeni publicznej z jednostkami pomocniczymi, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi oraz ze środowiskiem plastyków, architektów i projektantów,
  • realizacja zadań w zakresie opieki nad zabytkami, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków, sporządzanie gminnego programu opieki nad zabytkami oraz sprawozdań z jego realizacji, współdziałanie z wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie kompetencji Miasta oraz prowadzenie procedur dotyczących udzielania dotacji do prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach.

Wydział przy znakowaniu spraw używa symbolu "GP".

  • Kontakt do wydziału: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, pokój: 301 i 302 , tel. 59 8154321; 598154322; adres e-mail: kmaciejczyk@um.ustka.pl miwat@um.ustka.pl mmokijewska@um.ustka.pl

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)