Ruszyła kampania reklamowa Ustki!
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęUśmiechnięta, szczęśliwa rodzina na tle usteckiej, szerokiej plaży zaprasza do odwiedzenia naszego miasta. 1 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Ustki. Na razie promujemy kurort w telewizji, w gazetach i na billboardach, już niebawem działania marketingowe prowadzone będą w internecie. Hasło przewodnie kampanii to "Ustka na fali".
Kampania billboardowa prowadzona jest w największych polskich miastach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach. Obejmuje łącznie 39 nośników i potrwa przez cały kwiecień. Chcemy, aby mieszkańcy wielkich miast kojarzyli Ustkę z radością, rodzinnym wypoczynkiem i spokojem.
Również w kwietniu, na antenie telewizji TVN24, przed prognozami pogody wyemitowanych zostanie 40 plansz sponsorskich, zapraszających do Ustki. Reklama naszego kurortu pojawiła się 2 kwietnia w świątecznym wydaniu dziennika "Fakt", który w tym dniu ukazał się w nakładzie ponad 400 tys. egzemplarzy.
W planach są kolejne działania marketingowe, Ustkę będziemy reklamować na portalach internetowych, w tygodnikach opinii i radiu.
Data dodania