W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Patronaty Burmistrza

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Wszystkich organizatorów imprez i wydarzeń, zainteresowanych uzyskaniem Honorowego Patronatu Burmistrza, informujemy o wprowadzeniu wzoru wniosku.
Zarządzeniem Burmistrza (nr 0050.RZ.26.2020 z dnia 12.02.2020) uporządkowaliśmy zasady udzielania patronatów. Patronat jest wyrazem wyróżnienia, podkreślającego szczególny charakter imprezy, jej rangę społeczną, kulturową i promocyjną dla dobra wspólnoty samorządowej Miasta Ustka. Przyznawany jest wydarzeniom o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.
Z wnioskiem o objęcie imprezy (wydarzenia, zawodów, konkursu) patronatem występuje organizator. Formularz wniosku dostępny jest w wersji elektronicznej (Dla mieszkańców/Patronat Burmistrza) lub w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta.
Otrzymanie zgody na patronat jest jednocześnie zgodą Burmistrza na wykorzystanie herbu, ale i zobowiązaniem organizatora do jego używania w materiałach informacyjno – promocyjnych. Udzielenie patronatu nie jest jednak równoznaczne z otrzymaniem wsparcia finansowego.
Rejestr patronatów prowadzony jest przez rzecznika urzędu, do którego można zwracać się też z pytaniami w powyższej sprawie: emordal@um.ustka.pl, tel. 59 8154 327; 887 107 117.

Wniosek_doc
Wniosek_pdf

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)