W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Projekt Plaża TVN!

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Już po raz kolejny ekipa telewizji TVN przyjechała do Ustki, by bawić urlopowiczów. Miasteczko "Projeku Plaża" będzie gościć w naszym mieście do niedzieli . W wyznaczonych strefach, w ciągu dnia będzie można odpocząć i zrelaksować się, a wieczorem wziąć udział w imprezie tanecznej w specjalnie przygotowanym namiocie klubowym.

W tym roku, relacje z wydarzenia będą prezentowane w „Dzień Dobry wakacje”, "Co za Tydzień", na antenie TTV w programie "Tymczasem na plaży" oraz TVN Meteo Active „Studio active na wakacjach” oraz na stronie internetowej http://projektplaza.tvn.pl/.

Poniżej rozkład planowanych atrakcji:

8:30 - 9:00  jogging - poranna rozgrzewka

09:00 – „Dzień Dobry Wakacje” - oficjalne otwarcie miasteczka, zapisy do turniejów plażowych

09:00 – 17:00 aktywna plaża, konkursy z nagrodami / rozgrywki sportowe 
oraz czas relaksu

20:00 otwarcie części wieczornej

22:00 występy muzyczne „X Factor”, impreza wieczorna

02:00 zamknięcie miasteczka

W niedzielę miasteczko jest czynne do godziny 17.00.

Na obszarze „Projektu Plaża”, w każdym z miast, oprócz strefy TVN będą znajdować się wyszczególnione miejsca dla partnerów akcji, takich jak - Pepsi,  T-Mobile, Kubuś, iRobot, Lays, Lech, Electrolux oraz InPost, w których każdy przewidział atrakcje dla plażowiczów. Wstęp na teren imprezy jest darmowy.

W ramach Projektu Plaża wszyscy odwiedzający miasteczko TVN będą mogli również wziąć udział w trzeciej edycji ogólnopolskiej akcji społecznej T-Mobile „Pomoc Mierzona Kilometrami”. Główną koncepcją strefy T-Mobile będzie zainspirowanie odwiedzających ideą projektu oraz jej bohaterami, która mobilizuje wszystkich do wspólnej aktywności fizycznej w celu zebrania największej liczby kilometrów w historii. Wszystko po to aby pomóc dzieciom niepełnosprawnym ruchowo, podopiecznym Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W strefie akcji, uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkurencjach z wykorzystaniem bieżni oraz rowerków stacjonarnych, a także poznać kilka istotnych faktów odnośnie aktywnego trybu życia. Będą mogli również spotkać się z ambasadorami akcji.  Szczegóły można znaleźć na stronie projektu www.kilometrami.pl oraz na fanpage’u akcji Pomoc Mierzona Kilometrami.

W Ustce  pojawi się również ekipa Wyzwania Smaku Pepsi, która będzie zachęcać do wspólnej zabawy przy próbowaniu napojów i odkrywaniu, który bardziej nam smakuje. Dodatkowo z okazji trzeciej edycji tej legendarnej kampanii w Polsce przewidziane są liczne atrakcje, takie jak Arena Wyzwania Pepsi, na której będzie można podejmować wyjątkowe wyzwania. Cała zabawa na Arenie zostanie zarejestrowana przez ponad 100 smartfonów, a każda osoba, która podjęła wyzwanie otrzyma wyjątkowe zdjęcie 3D, którym będzie mogła podzielić się ze znajomymi w mediach społecznościowych.

Integralną częścią miasteczka TVN będzie strefa obchodzącej w bieżącym roku 25. urodziny firmy iRobot. Plażowicze będą mieli możliwość zapoznania się z robotami marki iRobot, w tym m.in. z robotami sprzątającymi - Roomba, Braava, Scooba i Looj, robotami militarnymi, które brały udział w misjach wojskowych w Iraku i Afganistanie, jak również innymi projektami marki, które powstały w okresie ostatniego ćwierćwiecza. Zwiedzającym informacji nt. robotów udzielą wykwalifikowani przedstawiciele firmy DLF – autoryzowanego importera i dystrybutora robotów domowych iRobot w Polsce. Ponadto urlopowicze będą mieli możliwość zrelaksowania się przy konkursach i animacjach, m.in. będą mogli wziąć udział w wyścigach robotów, narysować robotem Roomba Art Machine abstrakcyjny rysunek, jak i wziąć udział w turnieju strzeleckim piłki nożnej.

W punkcie InPost będzie można wziąć udział w grach i konkursach, które przybliżą funkcjonowanie poczty – zarówno od strony tradycyjnej, jak i nowoczesnej, sygnowanej przez Paczuchę InPost. Dla zwycięzców przewidziane jest wiele atrakcyjnych nagród. Zabawy będą pokazywały jak istotne w dobie komputerów i telefonów jest przekazywanie sobie pozytywnych emocji poprzez osobiste gesty, jak na przykład odręczne napisanie listu (do czego wspaniałą okazją są właśnie wakacje). Wszyscy, od najmłodszych do najstarszych, będą mogli się o tym przekonać biorąc udział w licznych zajęciach, takich jak wysyłanie indywidualnie zdobionych kartek lub przygotowanej i podpisanej własnoręcznie pamiątki-niespodzianki do przyjaciół czy rodziny.

Na odwiedzających czekają różne atrakcje: maszyna mierząca poziom pozytywnych emocji, Giga Twister – mega zabawa dla każdego, frisbee oraz wiele innych, dzięki którym uczestnicy strefy przekonają się, że Lato Smakuje Lepiej z Lay’s!”

Strefę niekończącej zabawy stworzy marka Kubuś, zdecydowany lider rynku soków i napojów dla dzieci, której limitowane letnie edycje Kubusia Play Lemoniada w tym roku opanują bałtyckie plaże. Głównymi atrakcjami strefy jest specjalnie przygotowany tor do skimboardu oraz stanowisko do ćwiczeń na deskach trickboardowych. Można będzie również spróbować swoich sił podczas rozgrywek na plażowym dmuchanym boisku do piłki nożnej, a później odpocząć w cieniu palm na wygodnych sofach i leżakach.

Electrolux rozpoczyna kolejny etap kampanii Tajemniczy Składnik. Tym razem wyruszamy w poszukiwaniu Tajemniczego Składnika pod nazwą akcji „#parawruch”. W swojej strefie Electrolux pokaże zalety gotowania na parze. W ramach strefy uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Karinę Zuchorę oraz pracować będą na urządzeniach marki Electrolux. Co tydzień wraz z Electroluxem i zaproszonymi gośćmi odkrywać będziemy Tajemnicze Składniki. Wśród gości pojawią się znani szefowie kuchni i blogerzy kulinarni. 

Data dodania