Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego „e-Urząd” w Urzędzie Miejskim w Ustce
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu
Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Działanie: 1.5 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego
Okres realizacji Projektu: 31.08.2006r. - 31.03.2008 r.
Całkowita wartość Projektu: 964 017,63 zł
Współfinansowanie: 75% (z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)
Cel strategiczny Projektu:
Celem strategicznym Projektu jest ułatwienie dostępu do Internetu na obszarze miasta z wykorzystaniem nowoczesnych Technologii Komunikacyjnych i Informacyjnych dla realizacji usług publicznych oraz poprawa efektywności pracy administracji samorządowej w Ustce.
W ramach Projektu wdrożono Zintegrowany System Informatyczny „e-Urząd” , wspierający funkcjonowanie Urzędu Miasta Ustka. Na system ten składają się następujące podsystemy:
• SUZ- System usług zdalnych, inaczej portal internetowy, zawierający miedzy innymi serwisy informacyjne oraz aktywne formularze;
• SBOM – System Biura Obsługi Mieszkańców, działający na zasadzie „contact center” i wspierający funkcjonowanie Biura Obsługi Mieszkańca;
• SZD – System Zarządzania Dokumentami, wspomagający wewnętrzny obieg dokumentów oraz zarządzanie sprawami;
• SOZU – System Obsługi Zadań Ustawowych, wspomagający obsługę zadań ustawowych i zleconych, prowadzonych przez Urząd;
• SIP – System Informacji Przestrzennej, wspierający realizowane przez Urząd zadania w zakresie gromadzenia danych, prezentacji i analiz przestrzennych;
• SIK – System Informowania Kierownictwa, będący zbiorem funkcji do wprowadzenia wielokryterialnych analiz i prezentacji danych, gromadzonych w systemie „e-Urząd”.
Data dodania