W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Regulamin Konkursu Mister 2016

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę








MISTER USTKI – OBIEKT ROKU 2016”





REGULAMIN KONKURSU















USTKA, lipiec 2016

  1. ORGANIZATOR:

    Gmina Miasto Ustka.

  2. PATRONAT:

    Burmistrz Miasta Ustka.

  3. CELE KONKURSU:

    1. Cel nadrzędny:

      Promocja Ustki jako miasta atrakcyjnego dla zamieszkania i wypoczynku.

    2. Cele szczegółowe:

      1. Kreowanie wizerunku Ustki jako miasta czystego, schludnego i zadbanego.

      2. Wzmacnianie konkurencyjności osiedleńczej i turystycznej.

      3. Promocja dobrych wzorców kształtowania wizerunku miasta.

      4. Wspieranie dobrych praktyk w zakresie tworzenia nowych wartości w przestrzeni urbanistycznej miasta.

      5. Stymulowanie korzystnych przemian – poprawa wyglądu miasta uzdrowiskowo-wczasowego.

      6. Wzmacnianie zainteresowania mieszkańców zagadnieniami dotyczącymi estetyki przestrzeni miejskiej.

      7. Wzmacnianie powszechnego zainteresowania wypoczynkiem w atrakcyjnym ośrodku turystycznym nad morzem.

  1. ZAŁOŻENIA OGÓLNE:

    1. Zasięg terytorialny obejmuje miasto Ustka.

    2. W ramach konkursu oceniane będą zrealizowane przedsięwzięcia polegające na:

      1. budowie obiektów nowych w całości lub rozbudowanych – kategoria A (budynki nowe),

      2. odnowieniu istniejących obiektów poprzez malowanie ścian lub całkowity remont elewacji wraz z malowaniem – kategoria B (budynki odnowione).

    3. Konkurs obejmuje obiekty wybudowane i odnowione w okresie od lipca 2015 do czerwca 2016 roku.

    4. Jeżeli w powyższym okresie odnotuje się brak nowych lub odnowionych obiektów w danej kategorii, to w tej kategorii nie będzie się typować zwycięzców.

  1. SPOSÓB ZGŁASZANIA PRZEDSIĘWZIĘĆ:

    1. Obiekty wskazane będą przez Architekta Miasta, a ich zdjęcia umieszczone zostaną na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustka www.ustka.pl w dniu 27 lipca 2016 roku.

    2. Dopuszcza się uzupełnienie listy obiektów ubiegających się o tytuł Mistera, gdyby okazało się, że przeoczono któryś z obiektów, a fakt ten zostanie zgłoszony do Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Ustka przez osobę zainteresowaną (drogą elektroniczną na adres bwarsinska@um.ustka.pl do 10 sierpnia 2016 roku).

    3. Decyzję o umieszczeniu obiektu na liście podejmuje Architekt Miasta.

    4. Ostateczna wersja listy obiektów ubiegających się o tytuł zostanie umieszczona na stronie internetowej www.ustka.pl w dniu 17 sierpnia 2016 roku.

  1. KOMISJA KONKURSOWA:

    1. W skład komisji Konkursowej oceniającej zgłoszone przedsięwzięcia, zwanej dalej „komisją” wchodzą:

      1. Małgorzata Bugajewska – Architekt Miasta,

      2. Grzegorz Koski – Przewodniczący Rady Miasta,

        2

      3. Adam Brzóska – Przewodniczący Komisji Budżetowo-Gospodarczej,

      4. Jadwiga Jędrzychowska – Przewodnicząca Rady Działalności Pożytku Publicznego,

      5. Jacek Traczyk – Przewodniczący LOT-u,

      6. Andrzej Poźniak – architekt, członek Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.

      7. Jolanta Czyżewska – architekt.

    1. Przewodniczącą komisji jest Małgorzata Bugajewska – Architekt Miasta.

    2. Tryb i organizacja pracy komisji:

      1. każdy z członków komisji otrzyma komplet dokumentów w postaci zdjęć obiektów oraz tabel z ich wykazami dla kategorii A i kategorii B,

      2. członkowie komisji wypełnią imienne rubryki w tabelach poprzez wpisanie liczby punktów przyznanych w obu kategoriach,

      3. każdy członek komisji dysponować będzie pulą 120 pkt - po 60 pkt w każdej kategorii, które przydzieli w następujący sposób:

        - 1. miejsce – 30 pkt,

        - 2. miejsce – 20 pkt,

        - 3. miejsce – 10 pkt.

      4. Obsługę administracyjną zapewnia Wydział Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Ustka.

  1. OCENA ZGŁOSZONYCH OBIEKTÓW:

    1. Zwycięskimi obiektami (po trzy w każdej kategorii) będą te budynki, które uzyskają największą liczbę punktów.

    2. Na ogólną liczbę uzyskanych punktów składać się będą punkty przyznane za głosy oddane przez internautów oraz punkty przydzielone przez członków komisji konkursowej.

    3. Punkty za głosy internautów przyznawane będą zgodnie z zasadą – 2 punkty za 1 głos.

    4. W głosowaniu internetowym można oddać maksymalnie 2 głosy – po jednym w każdej kategorii.

    5. Każdy głosujący internauta zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych (imię; nazwisko; adres zamieszkania – ulica, kod pocztowy, nr domu i nr mieszkania).

    6. Internauta, który nie ujawni danych personalnych lub poda dane niepełne, lub też odda więcej niż 2 głosy tzn. więcej niż 1 głos w każdej kategorii, utraci możliwość otrzymania nagrody za udział w konkursie, a głos przez niego oddany zostanie uznany za nieważny.

    7. W głosowaniu mogą brać udział wszyscy bez względu na wiek i miejsce zamieszkania.

    8. Od wyników rozstrzygnięcia konkursu nie przysługuje odwołanie.

  1. NAGRODY:

    1) W konkursie przyznawane będą nagrody:

      1. dla obiektu:

- zwycięskie obiekty (pierwsze miejsca w każdej kategorii) otrzymają tytuł „Mister Ustki – obiekt roku 2016” w kategoriach: budynek nowo wybudowany i budynek odnowiony (nagrodę stanowić będą: mosiężna wygrawerowana płyta oraz dyplom),

- drugie i trzecie miejsca w każdej kategorii nagrodzone zostaną dyplomami i książkami,

- Burmistrz Miasta może przyznać dodatkowo wyróżnienia nagrodzone dyplomami.

3


      1. dla głosujących internautów:

        - przewiduje się nagrody książkowe dla internautów biorących udział w głosowaniu,

        - nagrodę otrzyma 3 internautów wybranych losowo spośród wszystkich głosujących.

2) Informacje na temat przyznanych nagród i wyróżnień wraz z uzasadnieniem zostaną podane do publicznej wiadomości za pośrednictwem portali: www.ustka.pl oraz ustka.travel.

  1. TERMINARZ KONKURSU:

    1. Ogłoszenie konkursu wraz z publikacją wstępnej listy obiektów ubiegających się o tytuł - 27 lipca 2016 roku.

    2. Propozycje dodatkowych obiektów – do 10 sierpnia 2016 roku.

    3. Umieszczenie zdjęć (wg ostatecznej listy) na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustka - 17 sierpnia 2016 roku.

    4. Głosowanie od 17 sierpnia do 30 września 2016 roku.

    5. Rozstrzygnięcie konkursu, ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród do 21 października 2016 roku.

    6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany podanych wyżej terminów. Informacje o ewentualnych zmianach zostaną opublikowane na stronie internetowej www.ustka.pl.


  1. Sprawy nieujęte w niniejszym regulaminie oraz kwestie sporne rozstrzyga Komisja Konkursowa.

  2. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Ustka, pok. 301 i 302, tel. 59-8154-321



























4

Data dodania