Na koniec roku - koncert
Data: | |
Miejsce: | CAT, ul. Zaruskiego 1 |
Organizator: | Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej |
Kategoria: | Kulturalne |
Koncert
"Na koniec roku"
31 grudnia 2014, godz. 17.00
Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
ul. Zaruskiego 1a
Wykonanie: Marcin Krzyżanowski (wiolonczela elektryczna)
"Na koniec roku"
31 grudnia 2014, godz. 17.00
Centrum Aktywności Twórczej w Ustce
ul. Zaruskiego 1a
Wykonanie: Marcin Krzyżanowski (wiolonczela elektryczna)
Marcin Krzyżanowski
Wiolonczelista, performer, kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, autor telewizyjnych programów artystycznych. Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie. Całą swoją twórczość sytuuje w kręgu noise urban music i low definition art. Jest członkiem Stowarzyszenia Wykonawców Nowej Muzyki “Muzyka Centrum” . Był kierownikiem muzycznym warszawskiego Teatru Rozmaitości (1990 – 91). W latach 1998 – 2001 – dyrektor naczelny i kierownik artystyczny Teatru Wielkiego w Łodzi (1998 – 2001). Do jego ważniejszych realizacji koncertowych i nagraniowych po 2006 roku należą m.in: Obsessivneves na obój i DJ-a, Psylocybinet – motet psylocybinetowy – na głos kobiecy, chór kameralny, improwizujący saksofon altowy, kwartet instrumentalny, Canti Solari ver per 4 voci, Wybrani i Posłani -14 fragmentów na 2 soprany, kontratenor, organy, skrzypce, wiolonczele i wiolonczele elektryczną, collage filmowy – audiowizualny projekt z muzyką elektroakustyczną do scenariusza Jasia Kapeli, czy opera radiowa Don General. Jest też autorem Holistycznej historii otoczenia dźwiękowego człowieka od początku do teraz [projekt w procesie]. Skomponował muzykę do wielu filmów, w tym do wielokrotnie nagradzanego w wielu kategoriach filmu Pawła Sali Matka Teresa od kotów – muzyka, czołówka (2010), Policjanci - muzyka, wykonanie muzyki: fortepian, wiolonczela (1999), Drugi brzeg (1998), In flagranti – nominacja do nagrody za muzykę na FPFF w Gdyni (1991).
Wiolonczelista, performer, kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, autor telewizyjnych programów artystycznych. Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie. Całą swoją twórczość sytuuje w kręgu noise urban music i low definition art. Jest członkiem Stowarzyszenia Wykonawców Nowej Muzyki “Muzyka Centrum” . Był kierownikiem muzycznym warszawskiego Teatru Rozmaitości (1990 – 91). W latach 1998 – 2001 – dyrektor naczelny i kierownik artystyczny Teatru Wielkiego w Łodzi (1998 – 2001). Do jego ważniejszych realizacji koncertowych i nagraniowych po 2006 roku należą m.in: Obsessivneves na obój i DJ-a, Psylocybinet – motet psylocybinetowy – na głos kobiecy, chór kameralny, improwizujący saksofon altowy, kwartet instrumentalny, Canti Solari ver per 4 voci, Wybrani i Posłani -14 fragmentów na 2 soprany, kontratenor, organy, skrzypce, wiolonczele i wiolonczele elektryczną, collage filmowy – audiowizualny projekt z muzyką elektroakustyczną do scenariusza Jasia Kapeli, czy opera radiowa Don General. Jest też autorem Holistycznej historii otoczenia dźwiękowego człowieka od początku do teraz [projekt w procesie]. Skomponował muzykę do wielu filmów, w tym do wielokrotnie nagradzanego w wielu kategoriach filmu Pawła Sali Matka Teresa od kotów – muzyka, czołówka (2010), Policjanci - muzyka, wykonanie muzyki: fortepian, wiolonczela (1999), Drugi brzeg (1998), In flagranti – nominacja do nagrody za muzykę na FPFF w Gdyni (1991).
Data dodania