W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Konkurs na zastępstwo nieobecnego pracownika w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Burmistrz Miasta Ustka
poszukuje kandydata na zastępstwo za nieobecnego pracownika w pracy
na stanowisku POMOCY ADMINISTRACYJNEJ DO BIURA OBSŁUGI INTERESANTÓW
w Urzędzie Miasta Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka

oferta z dnia 8 kwietnia 2015r.



Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 12 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2014 r. poz. 1202) w pełnym wymiarze czasu pracy.

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • doświadczenie w zakresie obsługi interesantów

  • wykształcenie co najmniej średnie

  • co najmniej 3-letni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera

  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

  • wysoka kultura osobista

  • komunikatywność, samodzielność

3. Zakres najważniejszych zadań:

  • obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów obejmująca m.in. przyjmowanie podań i wniosków od interesantów, informowanie interesantów o sposobie załatwienia danej sprawy, kierowanie do odpowiednich komórek merytorycznych, wprowadzanie korespondencji do systemu elektronicznego, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wysyłka korespondencji.

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny

2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia i posiadane umiejętności

6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych

8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Oferty należy składać w kopercie z adnotacją „Umowa na zastępstwo w Wydz. SOA", w Urzędzie Miasta Ustka – Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka w terminie do dnia 24 kwietnia 2015 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane /liczy się data wpływu do Urzędu. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyborze oferty. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154328, 59 8154309.

 

Data dodania

Autor Renata Kromrych (Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych)