Konkurs na zastępstwo nieobecnego pracownika w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęoferta z dnia 8 kwietnia 2015r.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 12 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2014 r. poz. 1202) w pełnym wymiarze czasu pracy.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
doświadczenie w zakresie obsługi interesantów
-
wykształcenie co najmniej średnie
-
co najmniej 3-letni staż pracy
2. Wymagania dodatkowe:
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
-
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
-
wysoka kultura osobista
-
komunikatywność, samodzielność
3. Zakres najważniejszych zadań:
-
obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów obejmująca m.in. przyjmowanie podań i wniosków od interesantów, informowanie interesantów o sposobie załatwienia danej sprawy, kierowanie do odpowiednich komórek merytorycznych, wprowadzanie korespondencji do systemu elektronicznego, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wysyłka korespondencji.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia i posiadane umiejętności
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Oferty należy składać w kopercie z adnotacją „Umowa na zastępstwo w Wydz. SOA", w Urzędzie Miasta Ustka – Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka w terminie do dnia 24 kwietnia 2015 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane /liczy się data wpływu do Urzędu. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyborze oferty. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154328, 59 8154309.
Data dodania