W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Konkurs na zastępstwo nieobecnego pracownika - Podinspektor w Wydziale Finansowym

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Burmistrz Miasta Ustka
poszukuje kandydata na zastępstwo za nieobecnego pracownika w pracy na stanowisku PODINSPEKTORA W WYDZIALE FINANSOWYM
w Urzędzie Miasta Ustka,
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka
oferta z dnia 09 marca 2015r.

 

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 12 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2014 r. poz. 1202) w pełnym wymiarze czasu pracy. 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenie zawodowe w zakresie finansów (preferowane w komórkach finansowych samorządu terytorialnego lub podległych jednostkach)
  • wykształcenie wyższe
  • co najmniej 3-letni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustaw: Ordynacja podatkowa oraz Postępowanie egzekucyjne w administracji
  • doświadczenie w pracy samorządowej
  • komunikatywność, samodzielność

3.  Zakres najważniejszych zadań:

  • księgowanie dokumentów finansowo-księgowych z zakresu podatku od nieruchomości, środków transportowych, podatku leśnego i rolnego
  • uzgadnianie przypisanych podatnikom należności na podstawie decyzji wymiarowych
  • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na nieregulowane w terminie należności podatkowe podlegające egzekucji w trybie postępowania egzekucyjnego w administracji,
  • uzgadnianie obrotów miesięcznych analityki  w/w dochodów
  • sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu należności podatkowych
  • wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatku lub stwierdzeniu stanu zaległości podatkowych
  • udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych
  • sprawowanie zastępstwa w kasie

4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny
2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia i posiadane umiejętności
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Oferty należy składać w kopercie z adnotacją „Umowa na zastępstwo w Wydz. FN", w Urzędzie Miasta Ustka – Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka  w terminie do dnia  24 marca 2015 r.  Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane /liczy się data wpływu do Urzędu. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyborze oferty. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154367, 59 8154309.


Data dodania

Autor Małgorzata Bogusz (Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych)