W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Aktualności

Informacja o pracy Rady Miasta

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Szanowni Mieszkańcy, zamieszczamy kolejną informację z pracy Rady Miasta Ustka.

Informacja o pracy Rady Miasta Ustka
na sesję w dniu 28 lutego 2018 r.

31 stycznia 2018 roku odbyła się sesja Rady Miasta Ustka. Radni obradowali wg następującego porządku obrad:

1. Sprawy regulaminowe:

1.1. otwarcie obrad i stwierdzenie kworum,
1.2. przedstawienie porządku obrad.

2. Sprawozdanie z prac Burmistrza w okresie między sesjami.
3. Informacja z prac Rady Miasta w okresie między sesjami.
4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

6. Informacja w sprawie przywrócenia nocnej i świątecznej opieki medycznej w Ustce.

7. Informacja na temat organizacji ferii zimowych – propozycja.

8. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego za 2017 rok.

9. Podjęcie uchwał:

9.1. w sprawie zmian w WPF na lata 2018-2028 - podjęta,

9.2. w sprawie zmian w budżecie miasta na 2018r. - podjęta,

9.3. w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieoznaczony części nieruchomości oznaczonych nr 939/6, 2342, 544/92 stanowiących własność Gminy Miasto Ustka położonych w Ustce - podjęta,

9.4. w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na 10 lat części nieruchomości oznaczonej nr 15/14, stanowiącej własność Gminy Miasto ustka, położonej w Ustce przy Promenadzie Nadmorskiej - podjęta,

9.5.  w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji - podjęta,

9.6.  w sprawie ustanowienia regulaminu określającego zasady i tryb przyznawania stypendiów i nagród w dziedzinie kultury - podjęta.

9.7. w sprawie zainicjowania konsultacji społecznych - podjęta.

10. Wolne wnioski i oświadczenia.
11. Zakończenie obrad.

8 lutego 2018 roku odbyło się posiedzenie Komisji Rewizyjnej.

Komisja:
- dokonała analizy skarg składanych przez obywateli Miasta Ustka na Burmistrza w 2017 r.,
- przyjęła Sprawozdanie z pracy Komisji Rewizyjnej za 2017 r.


21 lutego 2018 roku odbyło się posiedzenie Komisji Polityki Społecznej, wg następującego porządku obrad:
1. Wizyta w Szkole Podstawowej Nr 1 (spotkanie w SP Nr 1 o godz. 8:30).
2. Informacja o funkcjonowaniu LOT - Centrum Informacji Turystycznej.
3. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta za II półrocze 2017 roku.
4. Informacja dotycząca realizacji wniosków Komisji Rady za II półrocze 2017 roku.
5. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Polityki Społecznej za 2017 rok.
6.  Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie: przekazania z budżetu Gminy Miasto Ustka na 2018 rok dotacji celowej Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. Janusza Korczaka w Słupsku sp. z o.o. z przeznaczeniem na zakup aparatu USG do Zakładu Diagnostyki Obrazowej.
7. Sprawy różne:
- spotkanie z przedstawicielem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej odnośnie utworzenia Spółdzielni  Socjalnej (godz. 11.00),
- informacja OSiR o wykorzystanych godzinach na halach sportowych.

22 lutego 2018 roku odbyło się posiedzenie Komisji Budżetowo - Gospodarczej, wg następującego porządku obrad:
1. Opiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) zmian w WPF,
2) zmian w budżecie miasta na 2018 rok,
3) wyrażenia woli nieodpłatnego przejęcia kadłuba okrętu podwodnego wycofanego ze służby wojskowej.

2. Informacja dotycząca realizacji poboru opłaty uzdrowiskowej za 2017 r.
3. Zmiana organizacji ruchu oraz określenie stref płatnego parkowania w mieście Ustka.
4. Informacja o realizacji wniosków Komisji oraz Rady za II półrocze 2017r.
5. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady za II półrocze 2017 r.
6. Rozpatrzenie wniosków:
1) wniosek o wyrażenie opinii w sprawie zasadności wprowadzenia proponowanych zmian w mpzp pn. „Centrum 2A”,
2) zajęcie stanowiska w sprawie petycji dot. zorganizowania banku komunalnego.
7. Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Budżetowo-Gospodarczej za 2017 rok.
8. Sprawy bieżące.

22 lutego 2018 roku odbyło się posiedzenie Komisji Uzdrowiskowej, wg następującego porządku obrad:

1. Analiza realizacji poboru opłaty uzdrowiskowej za rok 2017.

2. Sprawozdanie z działalności Komisji za 2017 rok.

3. Sprawy różne.

Uchwały oraz protokoły posiedzeń dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka: bip.um.ustka.pl

Opr. Ewa Fliszkiewicz-Brola

                                                                      

 

Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)

Pozostałe aktualności więcej >
Wyśpiewać poezję

19 kwietnia 2024 roku odbył się VIII Ustecki Konkurs Poezji Śpiewanej „Bursztynowe Nuty Poezji” organizowany przez Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce.

Przedstawiamy podsumowanie kadencji Jacka Maniszewskiego, w okresie od lipca 2021 r. do kwietnia 2024 r.

więcej >

Akademia Czystego Powietrza 2024 – 25 kwietnia o godz. 10:00 zapraszamy na webinar o zmianach w programie „Czyste Powietrze”.

więcej >

Uprzejmie informujemy, że zarządzeniem nr 0050.RZ.90.2024 Burmistrz Jacek Maniszewski wprowadził plan konsultacji i spotkań z mieszkańcami na bieżący rok. Zachęcamy do zapoznania się oraz udziału w organizowanych dyskusjach.

więcej >

Kalendarz wydarzeń więcej >