Duathlon Energy Ustka - zaproszenie
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęJuż jutro 9 września 2017r. zapraszamy na Duathlon Energy Ustka 2017 - zawody sportowe będące połączeniem biegu oraz jazdy rowerem. W programie imprezy mamy Energy Kids Run Ustka - czyli biegi dla dzieci w trzech kategoriach wiekowych. W programie dla dorosłych do wyboru będą dwa dystanse - krótki i długi. Pierwszy składa się z: 5 km biegu, 20 km jazdy rowerem i 2,5 km biegu. Dystans długi jest dwukrotnie dłuższy - czyli 10 km biegu, 40 km jazdy rowerem i 5 km biegu. Poniżej informacje dla zawodników oraz komunikat o utrudnieniach w ruchu.
Harmonogram imprezy:
9.09.2017 (sobota)
07.00 – 10.00 wydawanie pakietów startowych w Biurze Zawodów - wszystkie dystanse
9.00 - 10.30 wstawianie rowerów do Strefy Zmian - wszystkie dystanse
8.20 - 11.40 możliwość pozostawienia rzeczy w depozycie przed startem
9.00 - 16.00 godziny otwarcia strefy Expo
9.15 oficjalne rozpoczęcie DUATHLON ENERGY (okolice startu)
9.30 START KIDS ENERGY RUN - kategoria 1 - 6 lat, bieg na 200 m
9.45 START KIDS ENERGY RUN - kategoria 7 - 11 lat, bieg na 500 m
10.00 START KIDS ENERGY RUN - kategoria 12 - 15 lat, bieg na 1000 m
10.30 Ceremonia dekoracji KIDS ENERGY RUN
10.45 Odprawa techniczna dla zawodników Duathlon Energy (okolice startu)
11.00 START Duathlon Energy - dystans DŁUGI (10-40-5)
12.00 START Duathlon Energy - dystans KRÓTKI (5-20-2,5)
14.30 dekoracja dystans KRÓTKI
15.00 dekoracja dystans DŁUGI
Informacja o utrudnieniach w ruchu
Ważne informacje dla zawodników przed Duathlon Energy Ustka
Biuro zawodów Duathlon Energy Ustka uruchomione zostanie w piątek o godzinie 17:00. Biuro mieści się w Zakładzie Przyrodoleczniczym Uzdrowiska Ustka przy ulicy Beniowskiego 1 w Ustce. Przekazujemy Wam praktyczne informacje związane z zawodami. Przeczytajcie je uważnie :)
Godziny otwarcia biura zawodów:
- piątek, 8 września 2017 od 17:00 do 20:30
- sobota, 9 września 2017 od 7:00 do 10:00
W trosce o coraz lepszą organizację naszych zawodów, a co za tym idzie, mając na względzie Wasze bezpieczeństwo w czasie ich trwania, przypominamy i prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej Waszego stanu zdrowia. Informujemy jednocześnie, że wypełnienie ankiety jest dobrowolne, ale naszym służbom medycznym bardzo ułatwia przygotowanie się do pracy podczas imprezy. Informacje przekazane przez Was w ankiecie nie będą przekazywane ani udostępniane innym podmiotom.
Ankieta dostępna jest po zalogowaniu się na swoje konto w systemie www.TimeRecords.pl w zakładce Ankieta.
Odbiór pakietu startowego
Aby odebrać pakiet startowy należy:
- podać przydzielony numer startowy (numer znajdziesz w systemie zapisów);
- przekazać podpisaną kartę zawodnika
- okazać dokument tożsamości ze zdjęciem;
- w przypadku odbioru pakietu za innego zawodnika, należy okazać ksero / fotografię dowodu osobistego (do wglądu organizatora) oraz posiadać oryginał podpisanej karty tego zawodnika
W pakiecie startowym każdy zawodnik Duathlon Energy otrzyma:
- numer startowy
- chip do pomiaru czasu wraz z paskiem do zamocowania nad kostką
- komplet naklejek (sztyca, kask, worek na depozyt, naklejka pamiątkowa)
- opaskę upoważniającą do wstępu do stref zmian
- kosmetyk marki AA lub AA Men
- worek materiałowy na buty
- baton marki Foods by Ann
- kupon na drożdżówkę i herbatę
- egzemplarz gazety AKTYWNI Swin Bike Run oraz RaceBook Duathlon Energy Ustka
UWAGA! Zapisy na imprezę są jeszcze otwarte dodatkowo w biurze zawodów będzie dostępna ograniczona liczba pakietów startowych do sprzedaży dla zainteresowanych zawodników.
Wprowadzanie rowerów do strefy zmian
Strefa zmian będzie otwarta dla zawodników w następujących godzinach:
- sobota, 9 września w godzinach 9:00 - 10:30
Do strefy zmian wstęp mają wyłącznie zawodnicy posiadający założoną opaskę na rękę, która znajduje się w pakiecie startowym. Rowery wprowadzane do strefy zmian muszą mieć naklejony numer na sztycę podsiodłową. Aby odebrać rower i rzeczy po zawodach trzeba koniecznie posiadać: założoną na rękę opaskę oraz numer startowy.
Zapraszamy do kibicowania zawodnikom!
Data dodania