Przejdź do treści

Ustka

Wyszukiwarka

Szukaj
pl
BIP

2018 - Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Zadania Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych (SOA)

Do podstawowego zakresu działania Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracyjno – Organizacyjnych należy:
  • prowadzenie ewidencji ludności oraz wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowań i wymeldowań,
  • udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  • wydawanie zezwoleń na organizację imprezy masowej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych.
  • prowadzenie spraw z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową,
  • prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie oraz prowadzenie ewidencji pól biwakowych,
  • prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych,
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
  • administrowanie pomieszczeniami biurowymi,
  • analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
  • zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie,
  • prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  • dbałość o właściwą informację wizualną w Urzędzie,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw bhp i p.poż.,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • przygotowanie i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami.


Szczegółowy wykaz spraw realizowanych przez Wydz. SOA ujęto w działach:

  • Sprawy bieżące SOA - 2018 r.
  • Zamówienia publiczne SOA - 2018 r.

Najważniejsze bieżące zadania realizowane przez Wydz. SOA:

* Analiza kosztów oraz przygotowywania sprawozdań z wykonania budżetu SOA za 2017 r.;

* Udział w pracach związanych z inwentaryzacją majątku GM Ustka;

* Prowadzenie wydziałowego Rejestru Umów i Porozumień w 2018 r. (umowy);

* Analiza oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych za 2017 r. składanych przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych za terenie m. Ustka - ostateczny termin składania oświadczeń upływa dnia 31.01.2018 r. (szczegóły).

* Przygotowywanie i pomoc w przeprowadzeniu naborów i konkursów na wolne stanowiska urzędnicze (szczegóły):

1/ Inspektor w Wydziale Finansowym;
2/ Starszy Inspektor Straży Miejskiej;
3/ Starszy Specjalista Straży Miejskiej;
4/ Naczelnik Wydz. Gospodarki przestrzennej.

* Organizacja i wstępna selekcja kandydatów do odbycia staży zawodowych lub innych form zatrudnienia (szczegóły);


Zamówienia publiczne udzielone na 2018 r.

I. Zamówienia publiczne o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości powyżej 30 000 euro wyłoniono następującego wykonawcę zamówienia:

1/ POCZTA POLSKA S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa:
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na rzecz UM Ustka w 2018 r.

2/ KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów:
Usługi prawne prawne związane z wykonywaniem władzy publicznej świadczone na rzecz GM Ustka w latach 2018-2019 -zamówienia udzielono na podstawie art. 4 pkt 3ea nie stosuje się ustawy PZP;

II. Zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro:

W wyniku przeprowadzonych postępowań o wartości poniżej 30 000 euro wyłoniono następujących wykonawców zamówień:

1/ LIBERTY Jakub Kamiński, ul. Paderewskiego 30/6, 76-200 Słupsk:
Usługi sprzątania budynków Urzędu Miasta Ustka i Straży Miejskiej w Ustce w 2018 r.

2/ Hurtownia OPTIM Piotr Krupka, ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Miasta Ustka w 2018 r.

3/ Hurtownia OPTIM Piotr Krupka, ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko:
Dostaw artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby UM Ustka oraz CPDz w 2018 r.

4/ HAPRINT TONERY S.C. Błauciak, Skowroński, Ustowo 40 M/14, 70-001 Ustowo:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego UM Ustka w 2018 r.


III. Zamówienia publiczne o wartości szacunkowej poniżej 10 000 zł netto -  niewymagające zastosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych UM Ustka:

1/ JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk:
Elektroniczna ochrona budynków UM Ustka, Straży Miejskiej oraz Centrum Pomocy Dzieciom w 2018 r.

2/ P.H.U.P. PILAWA Eugeniusz Pilawa, ul. Tęczowa 1, 78-100 Kołobrzeg:
Przegląd i konserwacja platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w 2018 r.

3/ Usługi Elektroinstalacyjne W. Perszewski, ul. Witosa 3, Kobylnica:
Przegląd i konserwacja systemów alarmowych w UM Ustka, SM oraz CPdz w 2018 r.

4/ Zakład Konsultingowo-Szkoleniowy OCHRONA PRACY B. Parzy, ul. Szczecińska 64/109, 76-200 Słupsk:
Doradztwo i kompleksowa obsługa UM Ustka i ZIM w zakresie bhp i p.poż w 2018 r.

5/ TELZAL Łączność i Sygnalizacja, ul. H. Sucharskiego 81, 76-200 Słupsk:
Świadczenie usług teletechnicznych na centrali telefonicznej w Urzędzie Miasta Ustka w 2018 r.

6/ REK Jerzy Jurkiewicz, ul. Chobolańska 57, 71-023 Szczecin:
Dzierżawa mechanizmu zegarowego zamontowanego na wieży UM Ustka w 2018 r.

Wskazani w poz. 1-6 wykonawcy od lat świadczą usługi na rzecz Urzędu Miasta Ustka. Cieszą się zatem ogromnym zaufaniem i uznaniem Zamawiającego. Z uwagi na brak wymogów prowadzenia postępowań, to właśnie tym podmiotom udzielono zamówienia.



Brak artykułów

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij