W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Program wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Informujemy, że Starosta Słupski ogłosił nabór do „Programu wymiany eternitowych pokryć dachowych w powiecie słupskim - edycja 2017”. Wnioski przyjmowane będą do dnia 28 lutego 2017r.

W ramach Programu uzyskać  będzie można dofinasowanie do zadań realizowanych przez wyłonioną w drodze przetargu firmę, wykonującą usługę polegającą na:

  • demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wytworzonych odpadów azbestowych
    z budynków mieszkalnych – 100 % całościowych kosztów zadania,
  • demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wytworzonych opadów azbestowych  
     z budynków gospodarczych - 100 % całościowych kosztów zadania, jednak nie więcej niż 10 000 zł,
  • transporcie i unieszkodliwieniu powstałych wcześniej odpadów azbestowych -
    100 % całościowych kosztów zadania, jednak nie więcej niż 5 000 zł.  

Wnioski o zakwalifikowanie do Programu wraz z załącznikami  otrzymać można w Biurze Obsługi Interesanta, Wydziale Środowiska i Rolnictwa (pok. nr 316) lub pobrać ze strony internetowej Starostwa  w zakładce Dla Mieszkańców>Azbest>Wnioski. Wypełniony wniosek wraz z złącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta  (pok. Nr 1 ) lub przesłać na adres: Starostowo Powiatowe w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk. 

 


Data dodania

Autor Eliza Mordal (Rzecznik)