Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Lipiec 2018

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Zapraszamy do składania ofert na dostawę materiałów promocyjnych dedykowanych imprezie. Link do zaproszenia.

Zadania realizowane przez Wydział Promocji w lipcu 2018:

4 i 18 lipca - koncerty Ustczanie Turystom – w lipcu w trakcie koncertów zaprezentowali się: Karina Werra, Anna Chodyna, Patrycja Woszczyna, Krzysztof Szpot z zespołem

7-8 lipca - „Dni Morza” – została zaproponowana nowa, dwudniowa formuła wydarzenia. W programie znalazły się m.in. regaty katamaranów Hobie Cat i open, regaty klasy Optymist, zawody wędkarskie, pokaz łodzi zdalnie sterowanych, pokaz jednostki specjalnej Formoza, zwiedzanie katamaranu Gemini 3 (odbyło się kilka spotkań podczas imprezy, w trakcie których po katamaranie oprowadzał gość specjalny Dni Morza- kapitan Roman Paszke), parada jednostek pływających (w której u dział wzięło ponad 30 jednostek oraz kajakarze), animacje dla dzieci, pokaz sieciowania, koncerty szantowe (Handszpaki i Piotr Wypychowski), koncert morskich standardów muzyki poważnej w wykonaniu zespołu Arte oraz koncert legendarnej grupy MR.ZOOB
Kulminacyjnym momentem wydarzenia było uroczyste otwarcie targu rybnego po zachodniej stronie portu. W trakcie dwóch dni wydarzenia istniała możliwość skorzystania z darmowego rejsu DEZET-ą.

14 – 15 lipca
Bielsko Biała i Beskidy w Ustce – organizowana cyklicznie w Ustce impreza przybliżająca turystom podbeskidzką kulturę, stoisko z beskidzką kuchnią regionalną, występy muzyczne.

20-21 lipca
Extreme Bike Tour – w dwóch sąsiadujących ze sobą strefach zostały przygotowane całodzienne atrakcje. Wśród najważniejszych elementów wydarzenia należy wymienić: pokazy dirt jumpingu (przed publicznością na Promenadzie Nadmorskiej zaprezentowała się czołówka polskiego dirt jumpingu wraz z Szymonem Godziek- zawodnikiem znanym na całym świecie), zawody w MTBstunt (największa na świecie impreza stuntu rowerowego; udział wzięli m.in. najlepsi zawodnicy pochodzący z Indii), szkolenia, rowery biegowe, rowery MTB, pumptrack, potężne bicykle i monocykle, humorystyczne spektakle o tematyce rowerowej, strefa chillout.

20-22 lipca
TVN projekt plaża- wśród atrakcji plażowych znalazły się m.in. summer games, ścianka wspinaczkowa, animacje, zumba.
Strefa wodna: przejażdżki na bananie za motorówką, giga trampolina, Sup kids club – strefa dziecięca, plac zabaw, animacje, konkursy.
Zorganizowano także rozmowy z gwiazdami, panel dyskusyjny.
Relację z Projektu Plaża można było oglądać w „Dzień Dobry Wakacje” (także wejścia na żywo) oraz w „Co za tydzień” na antenie TVN i TVN Style. W TTV transmisja na żywo pojawiła się w porannym programie TTV na Plaży

20, 21, 23 lipca
kino na leżakach- dwukrotnie odbyło się w nowej lokalizacji (Plac Wolności, TVN Player), raz na placu ratuszowym.

24 lipca
Yotuberzy w Ustce- Littlemooonster96, Stuu oraz Daniel Ferreri, czyli najpopularniejsi polscy youtuberzy odwiedzili Ustkę. Na spotkaniu z Youtuberami pojawiły się tłumy młodzieży.

27-29 lipca
Słoneczna Stacja (Telewizji Polsat oraz 4Fun Tv)- zajęcia sportowe, konkursy, spotkania z gwiazdami, koncerty, przedstawienia dla najmłodszych oraz wiele innych atrakcji zlokalizowanych zostało na plaży wschodniej. W ramach wydarzenia odbył się koncert zespołu Red Lips. Telewizyjną relację ze „Słonecznej Stacji” poprowadziła Elżbieta Romanowska oraz Rafał Maserak. Program można było oglądać w Telewizji POLSAT.

28 lipca
Uliczny Pokaz Mody z Pierre Rene- w ostatnią sobotę lipca swoje kreacje w Ustce zaprezentowali znakomici projektanci: Michał Starost, Karolina Kalska, Aleksandra Kobielak (IFBB Pro), Patryk Wojciechowski, Santina Zienkiewicz oraz projektantka biżuterii autorskiej Patrycja Brendler. Na wybiegu zaprezentowało się kilkanaście modelek w 5 blokach. Pokaz mody zostały wzbogacony show sportowych modeli i modelek dzieci ze szkoły gimnastyki sportowej Aleksandry Kobielak. Całość została poprzedzona 4 godzinami prób, które również stanowiły atrakcję dla publiczności. Show było zlokalizowany na zamkniętej w tym dniu ul. Marynarki Polskiej, pokazy przeplatano występami wokalnymi Agnieszki Rassalskiej, śpiewającej na żywo z DJ-em Konradem Lone

29 lipca
Formoza Challenge- bieg sygnowany nazwą i udziałem elitarnej morskiej jednostki komandosów zawitał do Ustki po raz pierwszy. Zorganizowany został na dwóch dystansach (5 lub 10 km) i w wybranym formacie (indywidualnie lub w drużynie). Wprowadzona została także formuła ULTRA, czyli dystans 10 km z atrapą karabinu oraz obciążonym plecakiem! Nie zapomniano o najmłodszych, dla których odbyły się zawody FORMOZA KIDS. W trakcie wydarzenia sprzęt wojskowy prezentowała jednostka specjalna Formoza.

W lipcu zorganizowane zostało darmowe zwiedzanie Ustki z przewodnikiem. Raz w  tygodniu, w każdy wtorek sierpnia, turyści  mogli uczestniczyć w dwugodzinnej wycieczce po Ustce wraz z przewodnikiem tzw. wtorki z kapitanem Haase. Darmowe zwiedzanie Ustki dla dzieci „Szlakiem usteckich legend” odbywało się natomiast w każdą środę sierpnia.

Mniejsze wydarzenia:
-Koncerty Orkiestry Dętej- dwukrotnie za scenie wystąpiła Orkiestra Dęta z Sanoka
-Projekt Hubas- dwa kameralne koncert na scenie- 23 i 24 lipca
-wizyta wystawy „Byliśmy Słowińcami”- na Promenadzie Nadmorskiej- od 1 maja do 30 lipca

- współpraca z mediami:

TVN (np. Dzień Dobry wakacje, Co za tydzień),

TVP (m.in. informacja w Telexpressie dot. Columbus Festiwal Wiatru, publikacje w TVP 3)

POLSAT (np. relacja z miasteczka Polsatu)

TVN 24 (np. relacja z Formoza Challenge)

Współpraca z licznymi portalami internetowymi, blogami, wydawnictwami i prasą (publikacje np. w „Świat Kobiety”, Magazyn64, Onet.pl, Wp.pl, pomorskie.travel, Biuletyn Uzdrowiskowy i inne).

Ustka uzyskała rekordowy wzrost w wyszukiwarkach Internetowych wśród miejscowości nadmorskich, z 22 pozycji awansowała na 5 pozycję (ranking kayak.pl).

Ustka zajęła 2 pozycję w rankingu plaż organizowanym przez Onet.pl

Inne działania:

- codzienna aktualizacja strony www.ustka.pl, media społecznościowe (facebook, twitter, YouTube); 
- przygotowywanie cotygodniowego zestawienia sezonowych imprez w postaci plakatu: "Tydzień w Ustce"
- przygotowanie materiałów poligraficznych związanych z imprezami w miesiącu sierpniu
- opracowanie i wysyłka newslettera
- zorganizowano spotkanie z przedstawicielami służb zabezpieczających (m.in. Policja, Straż Miejska) w kwestii organizacji sezonu letniego.
- kolportaż plakatów, ulotek, uzupełnienie nośników Citylight.
- przygotowanie reklam prasowych do lokalnej prasy, współpraca z lokalnymi mediami









Data dodania

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij