Przejdź do treści

Ustka

Wyszukiwarka

Szukaj
pl
BIP

Luty 2018

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
1. Zapraszamy do składania ofert  na realizację zadania: przewóz 5 - 6 osób na trasie Ustka - Szczyrk. Wyjazd z Ustki 21.02 (godziny wieczorne), wyjazd ze Szczyrku 24.02 (godziny wieczorne). Zapewniamy nocleg dla kierowcy. Pojazd musi posiadać:  pojemny bagażnik zdolny pomieścić duże bagaże, w tym: namiot promocyjny, materiały promocyjne i inne) Kontakt: mmatusiak@um.ustka.pl, tel. 598154 350.
Składanie ofert do dnia 8 lutego br.
2. Zakończono pracę nad stroną internetową - szata graficzna, funkcjonalności, wersja mobilna;
3.Opracowano materiały poligraficzne - zostały wydane trzy publikacje: 1. Ustka-aktywna, 2.Ustka-zabytki i atrakcje, 3. Ustka- Uzdrowisko;
4. Praca nad Kalendarzem Wydarzeń - Marzec 2018 w Ustce;
5. Kontynuowano aktualizację planu miasta Ustka (konsultacje z wszystkimi Wydziałami Urzędu Miasta, z Lokalną Organizacją Turystyczną "Ustka i Ziemia Słupska");
6. Prowadzono liczne spotkania z potencjalnymi sponsorami;
7. W dniach 23-24 zorganizowano wyjazd promocyjny "Ustka na fali w Szczyrku". Pracownicy Wydziału wraz z pracownikiem CIT zorganizowali na stoku narciarskim Beskid Sport Arena w Szczyrku stoisko promocyjne. Głównym celem wyjazdu, była promocja nowego wydarzenia „Festiwal Wiatru Ustka 2018”, oraz oferty turystycznej i wypoczynkowej Ustki. 
8. Rozpoczęto promocję "Budżetu obywatelskiego". Wydział opracował i wydał materiały poligraficzne: plakat A2- 100 sztuk, ulotka- 3000 sztuk.
9. Odbyło się spotkanie z Dyrektorem Biblioteki Miejskiej w kwestii wspólnego opracowania wystawy plenerowej "30 lat uzdrowiska"
10. Odbyły się spotkania organizacyjne w kwestii opracowania scenariuszów następujących wydarzeń:
-Festiwal Wiatru Ustka
-Dni Morza (odbyło liczne spotkania z przedstawicielami środowiska żeglarskiego, odbyło się spotkanie z Romanem Paszke- znanym polskim żeglarzem)
11. Odbyła się wizja lokalna organizatora wydarzenia Extreme Bike Tour- ustalono lokalizację wydarzenia i strategię promocyjną (m.in.  opublikowano pierwszy spot promujący wydarzenie).
12. Odbyła się wizja lokalna organizatora wydarzenia Formoza Challenge- ustalono trasę biegu oraz strategię promocyjną, w spotkaniu wziął udział przedstawiciel Spółki Zarząd Portu.
13. Zamieszczono plakaty w nośnikach CityLight (m.in. plakat promujące Festiwal Wiatru, Duathlon Energy Ustka)
14. Podsumowano działania promocyjne we współpracy z Tomaszem Iwanem. Spot promocyjny uzyskał prawie 100 tys. odsłon, uzyskał wiele pozytywnych komentarzy (m.in. został opublikowany na FB Łączy nas Piłka- który to kanał posiada pond milion polubień). Zakończono zbieranie prac w konkursie plastyczno-fotograficznym "pamiętam skąd jestem".
15. W dniu 5 lutego został przedstawiony mieszkańcom harmonogram imprez na 2018 rok - po konsultacji z mieszkańcami opublikowano harmonogram imprez na stronie www, rozpoczęto promocję poszczególnych wydarzeń  na portalach społecznościowych (http://www.ustka.pl/uploads/files/Aktualnosci/Prezentacja-IMPREZY.pdf).
 

Data dodania

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij