W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

MARZEC

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
1. Realizacja procedur finansowych z zakresu udzielania dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych.
2. Realizacja procedur związanych z uzyskaniem refundacji kosztów za opiekę i wychowanie przedszkolne dzieci z innych jednostek samorządu terytorialnego, uczęszczających do przedszkoli na terenie Miasta Ustka.

3. Realizacja umów na dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunami za miesiąc luty br.

4. Realizacja procedury rozstrzygnięcia konkursów na wspieranie i/lub powierzenie realizacji zadań publicznych organizacjom w 2017 r. - przygotowanie umów.

5. Realizacja zadań w ramach wykorzystania środków z Funduszu Pracy - z tytułu zwrotu pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników za I kwartał 2017 r.

6. Realizacja procedur finansowych dotyczących placówek oświatowych po stronie dochodów i  wydatków.

7. Realizacja budżetu na 2017 r., w tym  przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków finansowych  - prowadzenie planu wydatków i dokumentacji z realizacji wydatków.

8. Aktualizacja mapy organizacji pozarządowych na stronie internetowej miasta, bieżące przekazywanie informacji nt. możliwości pozyskania środków finansowych z innych źródeł oraz nt. organizowanych dla NGO konferencji i szkoleń.

9. Realizacja zadań wynikających z bieżących wniosków i pism wpływających do Wydziału SOKS.

10. Realizacja procedury przeprowadzenia konkursu na realizację zadania publicznego pn. „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym” realizowanego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok. 

11. Dyżury informacyjno - doradcze - przyjmowanie zgłoszeń dot. spraw związanych z leczeniem osób uzależnionych i pomocy członkom ich rodzin; składanie wniosków przez osoby i instytucje zainteresowane leczeniem osób uzależnionych; uzgadnianie terminów i miejsca leczenia osób z uzależnieniami.

12. Koordynacja pracy Punktu Konsultacyjnego Vita - Activa dla osób uzależnionych i ds. przemocy, ustalenie grafiku miesięcznego, koordynacja pracą psychologa, terapeuty, radcy prawnego, umawianie na dyżury, sprawozdawczość.

13. Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby zespołu ds. leczonych oraz zespołu ds. profilaktyki działających w ramach MKRPA.

14. Realizacja spraw związanych z wydawaniem „Zniżkowego Karnetu Kulturalnego”, uprawniającego mieszkańców Miasta Ustki do 50 % zniżki na płatną ofertę kulturalną Domu Kultury.

15. Przygotowanie materiałów na obrady Komisji Polityki Społecznej oraz sesji Rady Miasta Ustka w marcu br.:
- Informacja o występowaniu zjawiska przemocy w szkołach,
- Uchwała w sprawie określenia kryteriów naboru do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez  Gminę Miasto Ustka, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodami tych szkół oraz o określeniu dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów,
- Uchwała w sprawie określenia  kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ustka i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz o przyznaniu każdemu kryterium określonej liczby punktów.
 
16. Weryfikacja danych z metryczki części oświatowej subwencji ogólnej na 2017 rok dla Gminy Miasto Ustka dotyczącej finansowania realizacji zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży.
 
17. Realizacja procedury przyznania nagród Burmistrza Miasta Ustka za osiągnięcie wysokich wyników sportowych dla zawodników za 2016 rok oraz za wybitne osiągnięcia w dziedzinie kultury za 2016 rok, w tym analiza wniosków, sporządzenie listy rankingowej i przygotowanie uroczystości ich wręczenia.
 
18. Koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem na terenie Miasta Ustka w maju br. części wyścigu kolarskiego „Bałtyk – Karkonosze Tour”.
 
19. Realizacja procedur związanych z egzekwowaniem obowiązku nauki przez młodzież zamieszkałą na terenie Miasta Ustka.
 
20. Realizacja obowiązków wynikających z Zarządzenia Nr 0050.RIE.205.2016 Burmistrza Miasta Ustka z dnia 14 września 2016 r. w sprawie realizacji działań edukacyjnych w ramach projektu „Ochrona, rewaloryzacja i zabezpieczenie obszarów cennych przyrodniczo w Uzdrowiskach Województwa Pomorskiego poprzez budowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny oraz zagospodarowanie i zwiększenie bioróżnorodności na terenach cennych przyrodniczo w Ustce i Spocie” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w Urzędzie Miasta Ustka.
 
21. Realizacja procedur związanych z rozpoczęciem realizacji projektu pn. „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Data dodania

Autor Agnieszka Hrywniak (Wydział Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu)