W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

PAŹDZIERNIK

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

1. Realizacja procedur finansowych z zakresu dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych.

2. Przekazywanie informacji o liczbie dzieci z innych gmin, uczęszczających do przedszkoli na terenie Miasta Ustka, w celu uzyskania refundacji kosztów za opiekę i wychowanie przedszkolne.

3. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.

4. Monitorowanie i kontrola zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe w 2016 r. (zgodnie z przyjętym planem).

5. Realizacja zadań w ramach wykorzystania środków z Funduszu Pracy - z tytułu zwrotu pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników w 2016 r.

6. Realizacja procedur finansowych dotyczących placówek oświatowych po stronie dochodów i wydatków.

7. Realizacja budżetu na 2016 r., w tym przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków finansowych - prowadzenie planu wydatków i dokumentacji z realizacji wydatków.

8. Monitorowanie średnich płac nauczycieli w 2016 roku.

9. Aktualizacja mapy organizacji pozarządowych na stronie internetowej miasta.

10. Realizacja zadań wynikających z bieżących wniosków i pism wpływających do Wydziału SOKS.

11. Realizacja umów w ramach zadania publicznego pn. „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym” realizowanego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

12. Dyżury informacyjno - doradcze - przyjmowanie zgłoszeń dot. spraw związanych z leczeniem osób uzależnionych i pomocy członkom ich rodzin; składanie wniosków przez osoby i instytucje zainteresowane leczeniem osób uzależnionych; uzgadnianie terminów i miejsca leczenia osób z uzależnieniami.

13. Koordynacja pracy Punktu Konsultacyjnego Vita - Activa dla osób uzależnionych i ds. przemocy, ustalenie grafiku miesięcznego, koordynacja pracą psychologa, terapeuty, radcy prawnego, umawianie na dyżury, sprawozdawczość.

14. Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby zespołu ds. leczonych oraz zespołu ds. profilaktyki działających w ramach MKRPA.

15. Wydawanie „Karnetów Kulturalnych”, uprawniających mieszkańców Miasta Ustki do 50 % zniżki na płatną ofertę kulturalną Domu Kultury w Ustce.

16. Analizowanie wniosków o przyznanie stypendium szkolnego.

17. Przygotowanie i wysłanie wniosków o zwiększenie części oświatowej subwencji ogólnej z rezerwy 0,4 %.

18. Udział pracowników wydziału w szkoleniach dotyczących organizacji pozarządowych, przeprowadzania konsultacji społecznych, dotacji dla placówek oświatowych oraz zmian w systemie oświaty.

19. Rozliczanie biletów za dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupsku.

20. Przygotowania do uroczystości „Obchodów Jubileuszu 70-lecia Usteckiego Sportu”, tworzenie i rozsyłanie zaproszeń.

21. Udział w inauguracji Roku Kulturalnego.

22. Rozpatrywanie wniosków dotyczących przyznania godzin nauczania indywidualnego, zajęć rewalidacyjnych oraz wczesnego wspomagania rozwoju dla uczniów niepełnosprawnych.

23. Przygotowanie uroczystości i listów gratulacyjnych z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

24. Przygotowanie czeków o okolicznościowych i listów gratulacyjnych dla sportowców z LKS „Jantar” Ustka.

25. Wydawanie decyzji administracyjnych

26. Przygotowanie projektu budżetu miasta na 2017 r.

27. Rozpatrywanie aneksów do arkuszy organizacyjnych usteckich placówek oświatowych.

28. Realizacja procedury związanej z programem rządowym „Wyprawka szkolna” na rok szkolny 2016/2017.

29. Przygotowanie i podpisanie aneksu do Porozumienia ws współfinansowania wynagrodzenia Prezesa i Wiceprezesa ZNP zawartego między Gminą Miasto Ustka a Gminą Ustka oraz Starostwem Powiatowym w Słupsku.

30. Realizacja zadań związanych z przystąpieniem do projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej, tworzenie nowych miejsc w Miejskim Przedszkolu Nr 3”

Data dodania

Autor Agnieszka Hrywniak (Wydział Spraw Społecznych, Oświaty, Kultury i Sportu)