W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • czwartek, 28 marca 2024

Komunikat Burmistrza Miasta Ustka w sprawie zasad uzyskiwania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

BURMISTRZ MIASTA USTKA INFORMUJE:

Z uwagi na rozpoczynający się sezon letni na podstawie rozdziału VII i VIII załącznika do uchwały nr IV/18/2015 Rady Miasta Ustka z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w mieście Ustka na 2015 r. Burmistrz Miasta Ustka informuje, że w miesiącu lipcu 2015 r. posiedzenia Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ustce będą odbywały się w każdą środę.

Przypominam, że do uzyskania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych jest niezbędna pozytywna opinia Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ustce wydana w formie postanowienia, które staje się prawomocne po 7 dniach licząc od daty jego otrzymania.

W związku z powyższym proszę o składanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkohuzyskiwaolowych z kompletem dokumentów na co najmniej 2 dni przed posiedzeniem komisji.

Data dodania

Autor Małgorzata Bogusz (Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych)