W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
  • piątek, 29 marca 2024

Informacja dotycząca procedur związanych z ubieganiem się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

KOMUNIKAT !


Uwaga przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych oraz zamierzający prowadzić sprzedaż napojów alkoholowych:


Z uwagi na zbliżający się sezon letni przypominam, że do uzyskania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych niezbędna jest opinia Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ustce wydana w formie postanowienia.

Zgodnie z uchwałą Nr IV/18/2015 Rady Miasta Ustka z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w mieście Ustka na 2015 r. posiedzenia MKRPA odbywają się raz w miesiącu tj. w każdy drugi wtorek miesiąca.

W związku z powyższym proszę o składanie wniosków o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych z kompletem dokumentów na co najmniej 30 dni przed przewidywanym terminem rozpoczęcia sprzedaży napojów alkoholowych w przypadku nowych punktów sprzedaży a także na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczas posiadanych zezwoleń.

Data dodania

Autor Renata Kromrych (Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych)