W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Samodzielne Stanowisko ds. Dialogu i Komunikacji Społecznej

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka,
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
BURMISTRZ MIASTA USTKA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Samodzielne Stanowisko ds. Dialogu i Komunikacji Społecznej
oferta z dnia 13 października 2017 r.

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3 lata stażu pracy,
  • praktyczna znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego MS Office i OpenOffice, programów graficznych i audiowizualnych,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie o kierunku: komunikacja społeczna, filologia polska, dziennikarstwo, politologia,
  • doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem,
  • znajomość prawa samorządowego, prawa prasowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość struktury i zasad funkcjonowania administracji samorządowej oraz zakresów zadań poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Ustka,
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i  pod presją czasu,
  • umiejętność przygotowywania wystąpień publicznych,
  • dyspozycyjność i wysoka kultura osobista,
  • komunikatywna znajomość języków obcych, preferowany język angielski.

3. Zakres  zadań:

1) koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych przez poszczególne wydziały i jednostki organizacyjne Miasta oraz ich nadzorowanie pod względem formalno-prawnym,
2) koordynacja działań jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji społecznej,
3) realizowanie projektów z zakresu komunikacji społecznej skierowanych do mieszkańców,
4) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, których celem jest rozwój miasta i społeczeństwa obywatelskiego,
5) współpraca z jednostkami w zakresie diagnozowania i rozwiązywania konfliktów społecznych,
6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką informacyjną Burmistrza i Rady Miasta, w tym: przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, przygotowywanie prezentacji i innych materiałów dotyczących pracy samorządu,
7) przygotowywanie materiałów z pracy Burmistrza, Rady i Urzędu dla prasy, radia
i telewizji oraz innych mediów,
8) dbanie o właściwy wizerunek Miasta, władz samorządowych i administracji w kraju
i zagranicą,
9) ścisła współpraca z naczelnikami wydziałów w zakresie informacji zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej Miasta, a dotyczących pracy Urzędu, nadzór redakcyjny nad tymi informacjami,
10) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt państwowych,
11) organizowanie wizyt osobistości życia publicznego wraz z obsługą tych wizyt,
12) prowadzenie kalendarium rocznic i wydarzeń związanych z życiem społeczno-gospodarczym mieszkańców.


4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi  w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.


5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu 2017 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte szkolenia  oraz  posiadane umiejętności  i uprawnienia,
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
7) referencje, opinia lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Oferty należy składać w kopercie z adnotacją „Nabór – Samodzielne Stanowisko ds. Dialogu i Komunikacji Społecznej" w Urzędzie Miasta Ustka – Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, w terminie do dnia 27 października 2017 r. Dokumenty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309.

Data dodania