W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Sponsorzy sezonu w Ustce

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
Wielkimi krokami zbliża się sezon letni a wraz z nim to na co czekają turyści oraz mieszkańcy: atrakcje jakie miasto ma do zaoferowania. O kalendarzu imprez, nad którym wydział promocji pracuje od października ubiegłego roku, mówiono i pisano wielokrotnie. Organizacja sezonu to jednak nie tylko imprezy ale szeroko rozumiana promocja wydarzeń, miasta, której rezultatem ma być zwiększenie liczby turystów przyjeżdżających do nas na wypoczynek.
Nadszedł jednak ten moment, że powinniśmy zaznaczyć i oznajmić jak wielki wpływ na jego współtworzenie i realizację miały lokalne firmy i prywatni przedsiębiorcy. To pierwszy taki rok, gdy tak wiele osób wspólnie z miastem pracuje przy tworzeniu sezonu. Oczywiście są to korzyści obustronne. Usteccy sponsorzy sezonu, bo o nich tu mowa, dostrzegli że współpraca z miastem jest dobrym sposobem na promocję, wstępem do dalszego dialogu i zaangażowania m.in. poprzez ofertę reklamy jaką przedstawiło im miasto.
Spotkanie się w połowie drogi lokalnego biznesu i miasta przy organizacji sezonu, znalezienie wspólnego punktu w rozmowach, spowodowało że dzisiaj śmiało możemy zamienić sformułowanie sponsorzy na partnerzy.

Szczególne słowa podziękowania za dostrzeżenie potencjału we współpracy z miastem należą się rodzinie Państwa Piotrowskich,  którzy zdecydowali się ze swoich firm (Columbus i Aerosol Service) wyasygnować kwotę prawie 50 tys. zł i zostać sponsorem tytularnym imprezy Columbus Festiwalu Wiatru Ustka 2018. Tutaj lista sponsorów dopiero się zaczyna. Mamy niewątpliwą przyjemność zaprezentowania Państwu wszystkich, którzy zaczęli pracować wspólnie z nami, by Ustka w sezonie była jeszcze bardziej kulturalna, muzyczna, ekscytująca i niepowtarzalna. Oto oni:
Oprócz lokalnych sponsorów do współpracy przystąpiły także samorządy: Miasto Słupsk oraz Starostwo Powiatowe w Słupsku. Od wielu lat w organizację sezonu włącza się również Kompania Piwowarska, wspierając działania promocyjne na terenie miasta.
 
Łącznie kwota jaka zasili budżet miasta to 275.000,00 zł
 
Na wielkie brawa zasługuje także prywatna inicjatywa Pana Aleksandra Skórki (ustecki przedsiębiorca), który postanowił, że osobiście będzie odwiedzał lokalnych przedsiębiorców działających w sektorze turystycznym, przekonując ich w zaangażowanie się w organizację sezonu, bo przecież to dzięki turystom, którzy chcą do nas przyjeżdżać funkcjonuje turystyka w mieście.
W przeddzień sezonu dziękujemy za tak wielkie zaangażowanie wszystkim wymienionym sponsorom. Żywimy nadzieję, że jest to początek długotrwałej udanej współpracy i zachęta dla tych, którzy jeszcze się wahają przed podjęciem decyzji grania do jednej bramki.
 
 
 
 
 

Data dodania

Autor Magda Matusiak (OSiR - Promocja)